Friday, May 29, 2015

က်ေနာ္နဲ႔ခေရပင္လမ္းက ဇာတ္လမ္းေလး

ဒီတစ္ခါေျပာျပခ်င္တာက
က်ေနာ္ မေန႔ညက ၾကံဳခဲ့ရတာေလးေပါ့!!!
ညက က်ေနာ့္ သူငယ္ခ်င္းအိမ္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ အရက္ေသာက္ၾကတာေပါ့။ က်ေနာ္က အေမသိပ္ေနမေကာင္းတာနဲ႔ ေလ်ွာ့ေသာက္ေပမယ့္ Limitျပည့္ၿပီးေကာင္းေတာ့ေကာင္းသြားတယ္ဗ်ာ။ သူငယ္ခ်င္း အိမ္က အလံုမွာေလ။ က်ေနာ္က စမ္းေခ်ာင္း အာ႐ွေတာ္ဝင္နားမွာဆိုေတာ့ နီးတယ္ေလ။ ဒါနဲ႔ ည၁၁ခြဲေလာက္က်ေတာ့ ျပန္ေတာ့မယ္ဆိုၿပီး ေဘာ္ဒါေတြကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး လစ္ခဲ့တယ္ေလ။ ပံုမွန္ဆို ညအိပ္ေသာက္ေပမယ့္ ဒီညေတာ့ အေမေနမေကာင္းတာနဲ႔ စိတ္မခ်လို႔ျပန္လာလိုက္တာ။ အစကေတာ့ Taxi စီးမလို႔ဘဲ ဒါေပမယ့္
လမ္းေပၚမွာ ေလတျဖဴးျဖဴးတိုက္ေနတာနဲ႔
အလံုလမ္းကေန ဗဟိုလမ္းဘက္ကိုေကြ႔ ေတာက္ေလ်ွာက္ ေလ်ွာက္လာတာေပါ့။ေလက
တျဖဴးျဖဴးဆိုေတာ့ က်ေနာ္လည္း T-shirtကို ရင္ၫြန္႔ထိမတင္ စီးကရက္ေသာက္ျပီး လိမ့္လာတာေပါ့။ အဲ့ဒါ အဏၰဝါရိပ္သာနား
မေရာက္ခင္မွာ ေနာက္ကကားတစ္စီးက
ကားမီးမွိတ္လိုက္ဖြင့္လိုက္ လုပ္ၿပီး တျဖည္းျဖည္းလွိမ့္လာတယ္ေလ။ က်ေနာ္လည္း က်ေနာ္နဲ႔မဆိုင္ဘူးထင္လို႔ ပံုမွန္ဘဲ ဆက္ေလ်ွာက္လာတာေပါ့။ အဲ့ကားက က်ေနာ့ေဘးေရာက္ေတာ့ မွန္ကိုခ်လိုက္ၿပီး ကားေပၚကေန အသံခပ္ႏြဲ႔ႏြဲ႔ျဖင့္
" အစ္ကို- - -ဒီနားမွာ ခေရပင္လမ္း႐ွိလားးး
ဘယ္နားေလာက္လဲဟင္??? လမ္းၫႊန္ေပးပါလားဗ်ာ " တဲ့။ သူ႔ပံုစံက HMပံုစံပါ။
အသက္က ၂၀ေက်ာ္ ဝန္းက်င္ေလာက္။ အသာျဖဴျဖဴ သန္႔သန္႔ပါဘဲ။
" အင္းးး ေသခ်ာၿပီ ဒီ ငနဲ ပံုစံက
ငါ့ ကိုဂြင္ဖန္ေနတာ ေသခ်ာတယ္။ ခေရပင္လမ္းဆိုတာ မသိစရာလားးး? ဆိုင္းဘုတ္ေတြမွ ျပဴးေနတာဘဲ "
အေျခအေနကို နားလည္လိုက္တဲ့က်ေနာ္
ခ်က္ခ်င္းပင္ အထာနပ္ကာ Straight ပံုစံဖမ္းကာ- - -ကိုယ့္ထက္ အသက္ငယ္ပံုေပါက္ေသာေၾကာင့္!!!
" ေအာ္- - - ညီ!!!
ကားေနာက္ျပန္ေကြ႔လိုက္- - - အလံုလမ္းပိြဳင့္ေရာက္ရင္ ဘယ္ဘက္ေကြ႔လိုက္ ေရွ့နည္းနည္းဆက္ေမာင္း ညာဘက္ေလာက္မွာ ဆိုင္းဘုတ္႐ွိတယ္ေလကြာ " က်ေနာ္လည္း ခပ္မိုက္မိုက္ေလးးး ေျပာေပးလိုက္တယ္။
သူက က်ေနာ္ ေျပာတာသာ နားေထာင္ေနတာ
သူ႔မ်က္လံုးက က်ေနာ့ ဝမ္းဗိုက္တစ္ဝိုက္နဲ႔
ငပဲနားကို ေရာက္ေရာက္ေနတယ္!!!
က်ေနာ္လည္း လူကေကာင္းေနေတာ့ လီးကလည္း ေတာင္ေနတယ္။ ေအာက္ခံေဘာင္းဘီ ဝတ္ထားေပမယ့္ အေပၚ ကြာတား ေဘာင္းဘီက Sport Type ဆိုေတာ့ အသားေပ်ာ့ေတာ့ လီးက ေဖာင္းထြက္ေနတာ အသိသာႀကီးျဖစ္ေနတယ္ေလ။
ဘဲေလးက ဆက္ဂြင္ဖန္တယ္ေလ။
" ဟိုဟာ အပန္းမႀကီးဘူးဆိုရင္ ညီ့္ကို လိုက္ျပေပးပါလား သိပ္မသြားတတ္လို႔ပါ။ ၿပီးရင္ အစ္ကို႔ကို အိမ္ထိျပန္လိုက္ပို႔ေပးပါမယ္။ ညီလည္း အဲ့မွာ မၾကာပါဘူး။ မနက္က်ရင္ လာစရာ႐ွိလို႔ ညကတည္းက လမ္းၾကံဳလို႔ သြားၾကည့္မလို႔ပါ။ ညီက လႈိင္သာယာ FMIမွာေနတာေလ။ "
ဒီ အထာေတြ ႐ိုးေနတဲ့က်ေနာ္က
အင္းလိုလို အဲလိုလို လုပ္ရင္းးးနဲ႔ ကားေပၚေရာက္သြားတယ္ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။
ခေရပင္လမ္းကို မသိတဲ့ ဒင္းက ခေရပင္လမ္းထဲ ကားကို ေဆြ႔ခနဲ ေမာင္းခ်လိုက္ၿပီး ကားကို အေမွာင္ရိပ္လည္းေရာက္ေရာ တုန္႔ကနဲ ရပ္လိုက္တယ္။ က်ေနာ္လည္း ဇာတ္လမ္းသိေနေလေတာ့
" ေရာက္ၿပီလား ညီ။ ဒီေနရာနားလား "
ငနဲေလးက က်ေနာ္ေမးတာ ျပန္မေျဖဘဲ
ကားမီးေတြ အကုန္မွိတ္ခ်လိုက္ၿပီး လက္က က်ေနာ့ ေပါင္ေပၚေရာက္လာၿပီး ဟိုပြတ္ဒီပြတ္ လုပ္လာေတာ့- - -
" ဟာ- - -ညီ ဒါဘာလုပ္တာလဲကြ မင္းးး
ဘာလဲကြ ဖယ္ကြာ "
က်ေနာ္ လည္း လံုးဝ Straight စစ္စစ္ပံုဆန္ဟန္ေဆာင္ကာ တြန္းဖယ္လိုက္တာေပါ့။
" က်ေနာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ အစ္ကိုရာ- - -
႐ွက္လည္း႐ွက္မိပါတယ္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္- - -
က်ေနာ္ ေယာက်ာ္းခ်င္း စိတ္ဝင္စားတဲ့သူပါ- - -
အစ္ကို႔ကို ျမင္ေတာ့ က်ေနာ္ စိတ္မထိန္းႏိုင္ေတာ့လို႔ပါ။ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ့ ဆႏၵကို လိုက္ေလ်ာေပးပါလား အစ္ကိုရာ "
သူငိုမဲ့မဲ့ အသံေလးျဖင့္ေျပာလည္းေျပာ ငိုလည္းငိုသလိုလိုျဖစ္ေနေတာ့ က်ေနာ္ သနားသြားကာ- - -သိပ္ဟန္ေဆာင္မေနေတာ့ဘဲ" ဟ!!! မင္းက အစကတည္းက အဲ့လိုေျပာေလ ခုဟာက ငါ့ကို ငတံုးထင္ေနတာလားကြ ငါက ႐ိုး႐ိုးသားသား ကူညီတာေလကြာ ခုဟာက "
" က်ေနာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ အစ္ကိုရာ
က်ေနာ္လည္း မထိန္းႏိုင္လို႔ပါ ျဖည့္ဆည္းေပးပါဗ်ာ အစ္ကိုရာလုပ္ပါ "
ငနဲေလးက သိပ္စမန္ တက္ေနၿပီေလ။
က်ေနာ့ကို ပါးစပ္ကလည္းေတာင္းပန္
လက္ကလည္း ဟိုစမ္းဒီစမ္းနဲ႔ က်ေနာ့လီးကိုလာကိုင္လိုက္လုပ္ေန။ က်ေနာ္လည္း ဟန္ေဆာင္ၿပီး ဟိုေ႐ွာင္ဒီေ႐ွာင္လုပ္ေနတာေပါ့။ ငနဲေလးဘဲ ကံေကာင္းသြားတာလားမသိ!!! က်ေနာ္ သူ႔ကိုေ႐ွာင္သလိုလိုနဲ႔ မတ္တပ္ထလိုက္မိတာကို ဒင္းက အခြင့္ေကာင္းယူၿပီး ႀကိဳးေျပေနတဲ့ က်ေနာ့ေဘာင္းဘီကို ဆြဲခ်လိုက္တာ!!! အထိအေတြ႔ေတြ ေအာက္မွာ ထန္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ ေဖာင္းကားေနတဲ့ေေအာက္ခံေဘာင္းဘီေအာက္က လီးနဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာနဲ႔က တိုက္႐ိုက္ဘဲျဖစ္သြားတာေပါ့။
က်ေနာ္လည္း စိတ္ပါေနျပီမို႔ သိပ္အိုက္တင္ခံမေနေတာ့ဘဲ
" မင္းကေတာ့ ခက္ၿပီ!!!
ကဲကြာ စိတ္ခ်မ္းသာသလိုသာလုပ္ေတာ့ကြာ- - - " ဟုေျပာကာၿငိမ္ေနေပးလိုက္ေတာ့သည္။
Permit ရသြားသည္ႏွင့္ ငနဲေလးက
က်ေနာ္ ဆီးခံုတစ္ဝိုက္ကို နမ္း႐ႈိက္ၿပီး ေအာက္ခံေဘာင္းဘီ ကို တျဖည္းျဖည္းဆြဲခြၽတ္ခ်လိုက္ေလသည္။ ၆လက္မေက်ာ္ လံုးပတ္တုတ္ က်ေနာ့လီးက သူ႔မ်က္ႏွာကို သြားေထာက္မိသြားသည္။ က်ေနာ့္လီးက ဒစ္ျပဳတ္ေနၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း အေပၚယံ အေရျပားက တစ္ဝက္မ်ွဖံုးေနေလေတာ့ ထိပ္ဖူးမပြင့္တစ္ပြင့္လီးကို ကိုင္ကာ ေက်နပ္ေနပံုရသည္။ က်ေနာ္က လီးကို အျမဲသန္႔ေနေအာင္ထားတတ္ေသာ္လည္း ဒီေန႔က်မွ မနက္ကတည္းကေရမခ်ိဳးရေသးတာေရာ မေန႔ညက ဂြင္းတိုက္ၿပီး လေရေတြ ေရမေဆးထားမိေတာ့ လီးက အေတာ္နံေနမွာ ေသခ်ာသည္ပင္။ က်ေနာ္ေတာင္ အနံ႔နဲနဲရေနသည္။ ဒင္းေလးက ႐ုတ္တရက္ လီးကိုဒစ္ေပၚေအာင္ဆြဲလွန္လိုက္ေတာ့ က်ေနာ္႐ုတ္တရက္နာသြားသျဖင့္ '' အားးး ျဖည္းျဖည္းလုပ္ကြ "
လီးဆီမွ အနံ႔ဆိုးမ်ား႐ုတ္တရက္ ေကာင္ေလးရလိုက္သျဖင့္ " ေဝါ့- - - " ဟု တစ္ခ်က္ပ်ိဳ႕တက္သြားသည္။
က်ေနာ္လည္း လီးကို ျပန္႐ုတ္လိုက္ၿပီး
" ေတာ္ၿပီကြာ!!! ရြံလည္းဆက္မလုပ္နဲ႔ေတာ့
ငါက ေရမခ်ိဳးရေသးလို႔ပါကြ မင္းကိုလည္းအားနာတယ္ "
" မဟုတ္ပါဘူး အစ္ကို ညီမရြံပါဘူး
အားမနာနဲ႔ " ေျပာရင္း က်ေနာလီးဒစ္ေခါင္းပိုင္းကို စတင္စုပ္ယူပါေလေတာ့သည္။ ငနဲေလးက စုပ္တဲ့ေနရာမွာ ေတာ္ေတာ္ကြၽမ္းက်င္သည္။ လီးကို လွ်ာနဲ႔ေသခ်ာ ယက္လိုက္ စုပ္လိုက္ လီးထိပ္ကို ငံုလိုက္နဲ႔ေသခ်ာကို စုပ္ေပးေနေတာ့သည္။ ပါးစပ္ ႏႈတ္ခမ္းသားႏွစ္ခုကို ေစ့ေပးၿပီး က်ေနာ့ကို ဆြဲကာ ဖင္လိုးေပးရသလိုမ်ိဳးလုပ္ခိုင္းေနသျဖင့္ က်ေနာ္လည္း အာေခါင္ထိ ထိုးမိေအာင္လိုးေပးလိုက္ေတာ့
ပ်ိဳ႕ေတာင္သြားေလသည္။ လီးကို စုပ္ယံုသာမဟုတ္ဘဲ ေဂြးဥေတြကိုပါ လွ်ာနဲ႔ ယက္လိုက္ ပါးစပ္ျဖင့္စုပ္ေပးလိုက္ျဖင့္ လုပ္ေပးေနရာ က်ေနာ့္မွာ အရမ္းေကာင္းလြန္းသျဖင့္
ငနဲရဲ႕ ဆံပင္ေတြကို ဖြရင္း ပါးစပ္မွ အားးးနဲ႔ ညည္းရင္ ဖီးလ္တက္မိေနေလေတာ့သည္။ နည္းနည္းၾကာလာေတာ့ က်ေနာ္လည္း ၿပီးခ်င္လာသျဖင့္ " ညီ- - - အစ္ကိုၿပီးေတာ့မယ္ ဖယ္လိုက္ေတာ့ " ေျပာေပမယ့္ မဖယ္သျဖင့္ ေသခ်ာသည္ ပါးစပ္ထဲမွာ ၿပီးခ်င္ေနပံုရသည္။
" အထဲမွာ ၿပီးလိုက္ရမွာလားကြ " ဟုေမးရာ ေခါင္းညိတ္ျပသျဖင့္
" အားးး အ အားးး အားး အားးးးး " ဟု က်ေနာ္ ဖီးလ္တက္ရင္း တစ္ရက္စာ မထုရေသးေသာ
လရည္ေပါင္းေျမာက္ျမားစြာ က်ေနာ့ လီးမွတဆင့္ က်င္တက္ဆီးထြက္ကာ ငနဲ႔ ပါးစပ္ထဲမွာ ျပည့္လွ်ံ သြားေတာ့သည္။
ငနဲ ကေထြးမထုတ္ပစ္ဘဲ မ်ိဳခ်လိုက္သည္။
က်ေနာ္တို႔ ကိစၥၿပီးေတာ့ ည နက္ေနၿပီေလ။
သူ႔ကတိတိုင္း က်ေနာ့္ကို ျပန္လိုက္ပို႔ေပးသည္။
က်ေနာ့္ကို ေက်းဇူးတင္စကားေတြ နားၿငီးေအာင္ေျပာ႐ွာသည္။ ဖုန္းနံပါတ္ လည္းေတာင္းသျဖင့္ Telenor နံပါတ္ေပးလိုက္သည္။ ေနာက္လည္း ဆံုခ်င္ေသးတဲ့အတြက္ ခ်ိန္းခြင့္ေပးရန္လည္းေတာင္းဆိုသြားသည္။
ဒါကေတာ့ က်ေနာ္ညက ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ ျဖစ္ရပ္မွန္ဇာတ္လမ္းေလးေပါ့။ ထူးျခားတာတစ္ခုက က်ေနာ္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ Straight အျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္မိခဲ့တာပါဘဲ။ ဒါနဲ႔ ေျပာဖို႔ေမ့ေနလို႔ မနက္က Telenor မွ Bill Transfer 30000 ရလိုက္သည္။ မေန႔ညက ေကာင္ေလးျဖည့္ေပးတာျဖစ္သည္ ဒါ့အျပင္ ဒီည ဟိုတယ္ တစ္ခုမွာ Dateလိုသည္ အေၾကာင္း အဆင္ေျပမေျပ ေမးလာသည့္အတြက္ က်ေနာ္ OK!!! ဟု SMS sent ေပးလိုက္သည္။
" ဟူးးး ေမာတာဗ်ာ!!! ဒီည က်ေနာ္ Straight
အျဖစ္ဆက္လက္ ဟန္ေဆာင္ရေပဦးမည္ "
ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ကားအမ်ိဳးအစားက
TOYOTA WISH အနီေရာင္
ကားနံပါတ္က ????? မေျပာေတာ့ပါဘူးဗ်ာ😜😜😜
အားေပးမႈကိုေက်းဇူးတင္လ်က္
ခ်မ္းေျမ့ကို ၂၁.၄.၂၀၁၅ ( ၁၂း၅၁ )

1 comment:

  1. ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္လဲျဖစ္ဖူးပါတယ္
    တခါတေလ လီးအရမ္းစုပ္ခ်င္တယ္

    ReplyDelete

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...