Monday, November 24, 2014

အခ်စ္တစ္ခု၏ သစၥာ (2)


အပိုင္း (၃)

သြားျပီ က်ေနာ္ ရွက္တာက တစ္မ်ိဳး၊ ေမေမသိရင္ ျပႆနာ တက္မည္က တစ္မ်ိဳး၊
က်ေနာ္ က်ေနာ့္ ကုတင္သို႔ ေျပးကာ ေစာင္ေခါင္းပူးျခံဳကာ ငိုမိေတာ့သည္။
ကိုေနာ္ . . .
က်ေနာ႔ ဦေလး၊ က်ေနာ္ ခ်စ္ရသူ
က်ေနာ္ အရွက္မရွိခဲ့ပါ က်ေနာ္ ရွက္ေၾကာက္ကာ ငိုမိသည္။
ထိုစဥ္ . . .
ညီေလး မငိုပါနဲ႔ကြာ ကိုေနာင္ အစ္မကို ျပန္မေျပာပါဘူး စိတ္ခ်၊ ညီက စိတ္ကစားတဲ့ အရြယ္ဆိုေတာ့ ျဖစ္တက္ပါတယ္ကြာ၊ မငိုနဲ႔ေတာ့ေနာ္၊ ညီ ငိုေနရင္ အကိုရင္ထဲ မေကာင္းဘူး
က်ေနာ့္ကို ေစာင္ေလးကို မျပီးေျပာေလသည္၊
ကိုေနာင္ ညီ့ ရွက္တယ္၊ အကိုက ညီ့ဦးေလးေလ ညီ စိတ္မထိန္းနိုင္လို႔ပါ
က်ေနာ္ အငိုမတိတ္ ငိုျပီးေျပာေတာ့
သူက က်ေနာ့္ကို ဖက္ျပီး
ကဲ မငိုပါနဲ႔ အကို ဘယ္သူ႔မွျပန္မေျပာပါဘူး စိတ္ခ်
က်ေနာ္လည္း ငိုေနတဲ့ မ်က္လံုးတို႔ ဖြင့္အၾကည့္ ကိုေနာင္ အဲ့ဒီ့ တံုးလံုး အတိုင္းပဲ ရွိေသးသည္၊ အဝတ္ျပန္မဝတ္ထား
က်ေနာ္ အငိုပါတိတ္သြားသည္ 
ကိုေနာင္လည္း ရိပ္မိသည္ ထင္ပါတယ္ က်ေနာ႔ ေမ့ကို မကာ
ညီ ကိုေနာင္ကို ခ်စ္လားဟင္
က်ေနာ့္မ်က္လံုးကို ေသခ်ာၾကည့္ကာ ေမးသည္။
က်ေနာ္လည္း ေခါင္းသာ ညိတ္ျပလိုက္သည္။
ထို႔ေနာက္ . . .
ကိုေနာင္ က်ေနာ္ နွုတ္ခမ္းကို နမ္းေလသည္၊
ပထမဆံုးအနမ္းပါ က်ေနာ့္ဘဝရဲ့ ပထမဆံုး အနမ္း
ညင္သာသည္။ ႏူးညံ့သည္။ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ အျပည့္အဝပါတဲ့ က်ေနာ္ ရင္ခုန္စြာ နမ္းရွိုက္ခဲ့တဲ့ အနမ္းေလး
ညီ အကို ဒီည ညီ အနားအိပ္မယ္ေနာ္
က်ုေနာ္က ေျပာလိုက္သည္
ဟုတ္ ကိုေနာင္
ကိုေနာင္ ေစာင္ေလးကို မကာ က်ေနာ္ေဘးနားမွာ လွဲလိုက္သည္။
ကိုေနာင္ က်ေနာ္ကို သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ဖက္ကာ က်ေနာ္ရဲ့ ဆံပင္ေလးေတြကို သူဖြကာ
ညီ ကိုေနာ္ ညီ့ကို တအားခ်စ္တယ္ သိလား ညီ လိုအပ္မယ္ဆိုအရာအားလံုးေပးရဲတယ္
ထိုစဥ္ က်ေနာ့္ ဗိုက္သားနားသို႔ ထိလာတဲ့ အရာတစ္ခု က်ေနာ္ အဲ့ေလာက္မအပါ နားလည္သေဘာေပါက္လြယ္ပါတယ္ ( ခိခိ )
က်ေနာ့္ရဲ့ လက္တို႔ ကိုေနာင့္လီးေပၚသို႔ ေရာက္သြားခဲ့သည္။
က်ေနာ္လည္း ကို႔ေနာင့္လီးထိပ္အေရျပားေလးကို ဆုတ္ကိုင္ကာ အေပၚ၊ေအာက္ မတင္ကာ ကြမ္းသီးလံုးေလးအား ေခ်ေပးမိသည္။
ကိုေနာ္ စိတ္ေတြ ၾကြကာ က်ေနာ္နွုတ္ခမ္းကို အတင္းစုပ္နမ္း၊ သူ႔လက္ေတြကလည္း က်ေနာ့္တင္ပါးနွစ္ခုကို ဆုတ္ေခ်ေနသည္။ လက္ညိဳးကလည္း က်ေနာ္ ခေရဝသို႔ ပြတ္ေနသည္။ က်ေနာ္မေနတက္ပါ ယားသည္။
ကိုေနာင္ ညီယားတယ္
အဲ့ဒါဆို အကို႔ကို မွဳတ္ေပးပါလား
က်ေနာ္လည္း အရင္ကတည္းက မွဳတ္ေပးခ်င္ခဲ့တာ က်ေနာ္ ေခါင္းညိတ္ကာ က်ေနာ္ရဲ့ နွဳတ္ခမ္းတို႔ ကိုေနာင့္ေရႊပန္းဆီသို႔ ေရာက္သြားသည္၊
က်ေနာ္ရဲ့ မွဳတ္တစ္လွည့္၊ စုပ္တစ္လွည့္ အားေၾကာင့္ ကိုေနာင္ တစ္အင္းအင္း တစ္အားအား ျဖစ္ေနသည္။
ညီ ကို မရေတာ့ဘူး ညီ ေလးဘက္ေထာက္ေလးေနေပးပါလား
ကိုေနာင့္ကို ခ်စ္တဲ့က်ေနာ္ သူ႔သေဘာအတိုင္း ေလးဖက္ေထာက္ေလးေနေပးလိုက္သည္
ကိုေနာ္ က်ေနာ႔ရဲ့ ခေရဝကို လ်ာေလးျဖင့္ကလိသည္
အား ကိုေနာင္ မလုပ္ပါနဲ႔ ညီ ငရဲၾကီးလိမ့္မယ္ ျပီးေတာ့ ရြံစရာၾကီး
ညီရယ္ ညီ့ရဲ့အရာအားလံုးက ကိုေနာင့္အတြက္ အရမ္းတန္ဖိုးထားျပီ ျမတ္နိုးတယ္ ျပီးေတာ့ ကိုေနာင္ ညီ့ဆိုရင္ မရြံဘူး
ကိုေနာင္ရယ္ . . .
ညီ အကို လုပ္ခ်င္ေနျပီ ေပးလုပ္ပါေနာ္
က်ေနာ႔ရဲ့ ပထမဆံုးပါကင္အဖြင့္ခံရေတာ့မယ္ဆိုတာ သိလိုက္သည္
ေၾကာက္ေနသည္
-ျဖစ္ပါ့မလား ကိုေနာင္
ကိုေနာင့္လီးက တအားၾကီးတယ္
ညီ ေသသြားဦးမယ္ ျပီးေတာ့ ညီက ဒါပထမဆံုးေလ
-မေၾကာက္ပါနဲ႔ ညီရယ္ အကို ေျဖးေျဖးပဲ လုပ္မယ္ေလ ေနာ္
က်ေနာ႔ကို ေခ်ာ့ေမာ့ေျပာတာေၾကာင့္ က်ေနာ္ လက္ခံလိုက္သည္
သူ သူ႔ရဲ့လီးကို တံေတြးစြတ္ က်ေနာ္ ခေရဝကို တံေတြးစြတ္က က်ေနာ့္ခေရဝကို ေျဖးေျဖးခ်င္းတိုးဝင္လာသည္
က်ေနာ္ မခံနိုင္ပါ က်ေနာ္ရဲ့သြားတို႔ ေခါင္းအံုးကို ကိုက္ေနမိသည္
ထိုစဥ္ သူက ေပးမကိုက္ပါ က်ေနာ္ မ်က္နွာေရွ့က ေခါင္းအံုးကို ဖယ္လိုက္သည္။
အားးးးးး နာတယ္ ကိုေနာင္ မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့ေနာ္
ခနေလးပါ ညီရယ္ ခနေလး အထဲကို အကုန္ဝင္သြားရင္ မနာေတာ့ပါဘူး
ဘယ္သူေျပာလဲ အဲ့လို ဒီမွာ ခံရတာ ေသေတာ့မယ္
သူထိုးသြင္းေသာ္လည္း သူ႔လီး တစ္အားၾကီးတာေၾကာင့္ ကြမ္းသိးလံုးသာ ျမဳပ္ေသးသည္၊
က်ေနာ္ အတင္း ဆြဲထုတ္လိုက္သည္
ဟင့္ ညီ အိမ္သာတက္ခ်င္တယ္ ခနေလးေနာ္
မသြားပါနဲ႔ညီရယ္ အစမို႔ပါ လာ
ေျဖးေျဖးခ်င္းပဲ လုပ္ပါ့မယ္
.........
အခ်ိန္အတန္ကာ ၾကိဳးပန္းမွဳေၾကာင့္ ကိုေနာင့္လီးတစ္ေခ်ာင္းလံုး က်ေနာ္ ခေရထဲတြင္ေနရာယူေနသည္
အစပိုင္းတြင္ နာေနေသာ္လည္း အခ်ိန္နဲနဲၾကာလာေတာ့ က်ေနာ္ ခေရဝ စပ္ေနေသာ္လည္း အတြင္းထဲ၌ ဖီးလ္တ္ေနမိသည္။ ကိုေနာင္ လီး က်ေနာ့္ထဲ ဝင္ေနမွုကို က်ေနာ္ ၾကည္နူးေနမိသည္။
အရမ္းေကာင္းတယ္ ညီရာ က်ပ္ေနတာပဲ
ေျပာတက္တယ္ ေတာ္ေတာ္ ပါကင္ေလးကို စိတ္ထဲမွာေတာ့ သြားပါျပီ ငါ့ဖင္ေလး ကြဲပါျပီ ဆိုျပီ ႏွေျမာမိေသးသည္။
ေနာက္ အခ်က္ ၂၀၀ ေလာက္ ေဆာင့္ျပီးေသာ္
အားးးးးးးး
ကိုေနာင္ က်ေနာ့္အထဲတြင္ျပီးသြားသည္။ က်ေနာ္အေပၚေမာက္လ်က္ေလး လွဲခ်လိုက္သည္။
သူ႔ရဲ့ပီးဆံုးေသာလီးတို႔ အျပင္ဆြဲမထုတ္ပါ က်ေနာ႔ခေရထဲတြင္ စိမ္ထားသည္။ က်ေနာ႔ရဲ့နားသို႔ သူတိုးတိုးေလးေျပာလိုက္သည္။
ညီ့ကို အရမ္းခ်စ္တယ္



ဆက္ရန္
Adam

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...