Monday, November 24, 2014

အတၱမုန္တိုင္းထဲက ေလွငယ္

အတၱမုန္တိုင္းထဲက ေလွငယ္


(က်ေနာ္ရဲ႕ ပထမဆံုး ဝတၳဳပါ အားလံုးသီးခံၿပီးဖတ္ေပးၾကပါခင္ဗ်ာ
Comment ေလး လဲ စာဖတ္သူမ်ား အားလံုးေပးေစခ်င္ပါတယ္)

အခန္း (၁)
"ဟိတ္"
မိႏြယ္ က်ေနာ္နဲ႔အခန္းတူ သူငယ္ခ်င္းမေလး က်ေနာ့ ပခံုးပုတ္ျပီး ေခၚလိုက္သည္။
"ဒီမွာ နင့္ စာအုပ္ ငါကူးေပးျပီးျပီ"
က်ေနာ္ေက်ာင္းျပတ္တာမ်ားေတာ့ သူကို ကူးကူးခိုင္းေနရတာ က်ေနာ္လည္း ၁၀တန္းသာေျပာတယ္ ခဏခဏအတန္းကျပတ္ေနမိတယ္
"ေအး ေက်းဇူးပဲ သယ္ရင္း လာသြားမယ္ မုန့္သြားစားရေအာင္"
"မလိုပါဘူး ရပါတယ္ အခ်င္းခ်င္းေတြပဲ အိမ္လိုက္ပို႔ေပး ငါ့ဆိုင္ကယ္workshopပို႔ထားရလို႔"
"ေအး လာသြားမယ္"
က်ေနာ္သူ႔ကို အိမ္ျပန္ပို႔ေပး ေက်ာင္းကထြက္လာခဲ႔ၾကတယ္
က်ေနာ္နဲ႔သူ သိတာ သိပ္မၾကာေသးဘူး ပထမႏွစ္စတက္မွ ခင္ၾကတာ။ သူ႔အိမ္လည္း က်ေနာ္မေရာက္ဖူးဘူး ဒီေန႔ေတာ့ သူ႔ဆိုင္ကယ္အေၾကာင္းျပျပီး ေရာက္လာခဲ႔ပီ
သူ႔အိမ္ေရာက္ေတာ့
"ငါ အိမ္ထဲမ၀င္ေတာ့ဘူး ျပန္ေတာ့မယ္"
"ဟဲ႔ ေနပါဦး လာ ေဖေဖနဲ႔ေမေမက နင့္ကို နာမည္ပဲ သိ လူမေတြ႔ဖူးလို႔ ငါ့ေျပာေနတာ လာ ခုၾကံဳၾကိဳက္လို႔ မိတ္ဆက္ေပးမယ္"
ေရွ႔ကေန ေကာ့ေကာ့နဲ႔ အိမ္ထဲ ၀င္သြားသည္။
ဟင္းးးးး ေကာင္းပါတယ္ ေရာက္မွေတာ့ ၀င္လည္ေပါ့ ဆိုတဲ႔ စိတ္နဲ႔ က်ေနာ္ အထဲ ၀င္သြားမိတယ္
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ သူ႔အေဖေတာ့မေတြ႕ သူ႕အေမကိုသာေတြ႕တယ္။
"ေမေမ ဒါသမီးေျပာေနၾက ငေပါေလး ဟန္ေထြးေအာင္ေလ"
"ေအး သား လာေလ ထိုင္ပါဦးကြယ္
သူ႔ဒယ္ဒီေတာ့ ရွိဘူးကြဲ႔ အလုပ္က overtime တဲ႔"
"ဟုတ္ကဲ႔ အန္တီ"
"သား ဘယ္သြားစရာရွိလဲကြဲ႕ မရွိရင္ ညေနမွစားေသာက္ျပီးမွျပန္ေလ သား
ေရာက္တုန္းေရာက္ခိုက္"
"ဟုတ္ရပါတယ္ အန္တီ"
"သားက စကားနဲတာပဲ ေကာင္းပါတယ္ကြယ္ ထိုင္ဦးေနာ္ အန္တီ ခ်က္ျပဳတ္လိုက္ဦးမယ္"
ဆိုျပီး မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ၀င္သြားေလရဲ႕
"ဟဲ႔ ခဏေနဦးေနာ္ ငါ အ၀တ္စားလဲလိုက္ဦးမယ္"
"ေအး"
က်ေနာ္လည္း ပ်င္းပ်င္းနဲ႔ ဧည့္ခန္းတစ္ခုလံုး က်ီးကန္းေတာင္းေမွာက္ လိုက္ၾကည့္ေနမိတယ္
မိႏြယ္တို႔ မိသားစုက ခ်မ္းသာပံုရတယ္ အိမ္က အၾကီးၾကီး ဧည့္ခန္းကလဲ က်ေနာ့္အိမ္တစ္လံုးလံုးေပါင္းရင္ေတာင္ အဲ႔ေလာက္မက်ယ္။
က်ေနာ္လည္း နံရံေပၚလိုက္ၾကည့္ရင္းနဲ႔ ဓါတ္ပံုေဘာင္ၾကီးၾကီးနဲ႔ ခ်ိတ္ထားတဲ႔ သူတစ္ေယာက္ကို က်ေနာ္ ေတြ႔မိလိုက္တယ္ 
ဟြား ေခ်ာလိုက္တာ အျပစ္ကင္းစင္ျပီး ႏွဳတ္ခမ္းေလးက ႏုျပီး က်ေနာ္ ဓါတ္ပံုကိုေတာင္ နမ္းခ်င္းစိတ္ေပါက္လာတယ္ က်ေနာ္ေသခ်ာၾကည့္ျပီး စိတ္ကူးယဥ္ေနခ်ိန္
"အဲ႔ဒါ ငါ့အကိုေလ ဘယ္လိုလဲ ေခ်ာတယ္ မွတ္လား"
မိႏြယ္ အသံေၾကာင့္ က်ေနာ္လန္႔သြားမိတယ္ အဲ႔ၾကမွ ကမန္းကတန္း 
"ေအး ေခ်ာပါတယ္"
က်ေနာ္ ျပန္ေျဖလိုက္တယ္ အမွန္က က်ေနာ္ ဒီထက္ပို ေျဖခ်င္တာာ ေခ်ာတာမွ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္တို႔ဘာတို႕ (စာေရးသူနဲနဲေပါေနသည္။)
"ငါ့အကိုက ဂ်ပန္မွာ အလုပ္သြားလုပ္တာေလ ဒီတစ္ပါတ္ စေနဆိုရင္ ျပန္လာျပီ"
က်ေနာ့္ စိတ္ထဲေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္သြားတယ္ အမွန္က သူ႔အကိုေလ သူကေပ်ာ္ရမွာ က်ေနာ္က ပိုေပ်ာ္ေနသလိုခံစားရတယ္
"သမီးေရ ေမေမ့ကို ထမင္းပြဲ၀ိုင္းကူခင္းေပးပါဦး"
"ဟုတ္ ေမေမ"
သူ႕အေမေခၚသံေၾကာင့္ သူ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ၀င္သြားေလရဲ႔
က်ေနာ္လည္း လူလစ္တာနဲ႔ အိတ္ကပ္ထဲက ဖုန္းကို ထုတ္ 
ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာရဲ႔ ဓါတ္ပံုကို ရိုက္ယူလိုက္တယ္ ဟိဟိ က်ေနာ္ ကိုယ့္ဘာသာေတြးျပီးရွက္ေနမိတယ္ စိတ္ထဲမွာလဲ ကလိကလိျဖစ္ေနမိတယ္
အဲ႔ဒီညေန မိႏြယ္အိမ္မွာ စားေသာက္ျပီး အိမ္ျပန္လာခဲ႔တယ္။

အခန္း (၂)
အိမ္ ျပန္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ့္အေမက
"ဟဲ႔ေကာင္ တစ္ေနကုန္ ဘယ္ေလွ်ာက္သြားေနတာလဲ ေက်ာင္းက ၄နာရီ လႊတ္တာေလ နင္ အခုျပန္လာတဲ႔အခ်ိန္လည္း ၾကည့္ဦး ၇နာရီခြဲျပီ #@#@#@"
က်ေနာ္ နားကို ပိတ္ျပီး က်ေနာ့အခန္းထဲ ၀င္ ေလာ့ခ်ထားလိုက္မိတယ္
က်ေနာ္ အေတြးေတြ အတိတ္ကို ျပန္ေရာက္သြားမိတယ္
~~~~~~~ အေဖက မိုးကုတ္က ေက်ာက္သူေဌးေလ ေမေမကေတာ့ အစိုးရ၀န္ထမ္းသားသမီး
၂ေယာက္သား ခ်စ္ၾကိဳက္ျပီး ယူျပီးေနာက္ ၂ႏွစ္ၾကာမွာ က်ေနာ့္ကို ေမြးခဲ႔တယ္ က်ေနာ္ လူမွန္းေတာင္မသိေသးပါဘူး အသက္ ၃ႏွစ္အရြယ္မွာ အေဖက ေနာက္မိန္းမယူျပီး အေမ့ကို ပစ္သြားခဲ႔တယ္
အေမလဲ အေဖ့ကို မုန္းတာနဲ႔ က်ေနာ့အေပၚအျမင္မၾကည့္ခဲ႔ေတာ့ဘူးေလ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္သိပါတယ္ အေမက က်ေနာ့္ကို တအားခ်စ္တာ အခ်ိန္ျဖစ္ ပါးစပ္က ဆဲဆူေနေပမယ့္ စိတ္ထဲ က်ေနာ့ကို တအားဂရုစိုက္တာာ~~~~
"ဟိုအေကာင္ ေရခ်ိဳးျပီးထြက္လာခဲ႔ ထမင္းစားမယ္ တက္သြားတာၾကာျပီ ဘာလုပ္ေနလဲမသိ အခန္းထဲ @#@#@#"
အေမ့အသံေၾကာင့္ က်ေနာ္ သတိျပန္၀င္လာကာ မ်က္ႏွာသုတ္ပ၀ါကို ကိုယ့္မွာပတ္ျပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ၀င္သြားခဲ႔တယ္
ေရခ်ိဳးျပီးျပီးခ်င္း ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းလာခဲ႔ျပီး ထမင္း၀ိုင္းမွာ ထိုင္လိုက္တယ္
တကယ္ေတာ က်ေနာ္ မိႏြယ္အိမ္မွာ စားခဲ႔ျပီးျပီေလ သို႔ေသာ္လဲ အေမစိတ္မေကာင္းျဖစ္မွာစိုးလို႔ မစားခ်င္စားခ်င္နဲ႔ စားလိုက္တယ္
"တီ တီ တီ" 
အိမ္ေရွ႔တံခါးက ဘဲလ္တီးသံ ၾကားတာေၾကာင့္ အေမတံခါးသြားဖြင့္ေပးတယ္
အဲ႔အခ်ိန္က်ေနာ္လဲ အခြင့္သာတာနဲ႔ ထမင္းေကာဟင္းေကာ ေၾကာင္စာပန္းကန္ထဲထည့္ျပီး ပန္းကန္ေဆးျပီး အိမ္ေပၚထပ္တက္မည္အလုပ္
"ဟိုအေကာင္ နင့္သူငယ္ခ်င္းလာတယ္"
ေမေမလွမ္းေခၚတာေၾကာင့္ က်ေနာ္ေျခေထာက္ေတြ အိမ္ေရွ႔သို လွည့္သြားတယ္
က်ေနာ္လွမ္းေတြ႔လိုက္တာ က်ေနာ္တို႔ က်ဴရွင္ဆရာ က်ေနာ္ စိတ္ထဲရီေနမိတယ္ အေမက ဆရာ့ကို က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းတဲ႔ 
(ဆရာက မန္းေလးသားေလ အသားညိဳေပမယ့္ တကယ္ခန္႔တဲ႔သူတစ္ေယာက္ပါ နာမည္က ထိန္လင္း ေက်ာင္းမွာလဲ ဆရာမအပ်ိဳၾကီးေတြၾကား ေရပန္းစားေနတဲ႔သူ အရပ္က ၅ေပ၈လက္မေလာက္ရွိတယ္ အိမ္ေထာင္မၾကေသးတဲ႔သူဆိုေတာ့ ပိုျပီး popular ျဖစ္တာေပါ့)
"ဆရာလာေလ အထဲ၀င္ ထိုင္ပါဦး ဘာကိစၥရွိလို႔လဲ"
"ဟင္ ဆရာလား ကန္ေတာ့ေနာ္ က်မက သူ႔သူငယ္ခ်င္းမွတ္ေနတာ ဆရာက ေတာ္ေတာ္ငယ္ေသးတာပါ ဒီအေကာင္က အေပါင္းအသင္းကစံုတာ ေကာင္းတဲ႔ဟာကတစ္ေယာက္မွ မပါဘူး အားလံုးက ေပါက္လို႔ပဲစားေတြၾကီးပဲ အဲ႔ဒါေၾကာင့္ပါ @#@#@#@ ခဏေနာ္ က်မ အေအးသြားေဖ်ာ္လိုက္ဦးမယ္"
အေမ ပြစိပြစိ ေျပာျပီး ေနာက္ေဖးေခ်ာင္ထဲ ၀င္သြားတယ္
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆရာ"
"ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘူး မင္းအိမ္မေရာက္ဖူးလို႔ လမ္းၾကံဳလို႔ ၀င္လည္တာ"
"ေအာ္ ဟုတ္ကဲ႔ ဆရာ"
"ေနာက္တစ္ပါတ္ေသာၾကာ ေက်ာင္းသြားရင္ ဆရာ့အိမ္ကို ၀င္ျပီး စာအုပ္ေတြ ၀င္သယ္ေပးဦး" 
"ေအာ္ ဟုတ္ကဲ႔ ဆရာ"
"အဲ႔ဒါဆို ဆရာ ျပန္ျပီေနာ္"
"ဟုတ္"
က်ေနာ္လည္း ဆရာျပန္ျပီးျပီးခ်င္းအိမ္ေပၚခ်က္ခ်င္တက္သြားမိတယ္
အေမကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း "နင့္ဆရာျပတ္သြားျပီလား အေအးေတာင္မတိုက္လိုက္ရဘူး နင္က @#@#@#"
က်ေနာ္ စာမက်က္ႏိုင္ေတာ့ အရမ္းငိုက္ေနတာနဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္သြားမိတယ္

အခန္း (၃)
ဒီေန႔ ေသာၾကာေန႔ 
က်ေနာ္ ေက်ာင္းကို သြားတက္တယ္
ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ ေသာၾကာေန႔ဆိုေတာ့ ဆရာမက စာသိပ္မသင္ သန္႔ရွင္းလုပ္ဆိုျပီး အခန္းျပင္မွာ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ၾကတယ္ 
"ဟဲ႔ ငေထြး နက္ျဖန္ ငါ့အကို သြားၾကိဳမွာ လိုက္ခဲ႔ပါလား"
မိႏြယ္က လွမ္းေျပာလိုက္တယ္
"ေအး အားရင္ လိုက္ခဲ႔မယ္ဟာ"
အမွန္က က်ေနာ္လိုက္ခ်င္တာမွာ ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး 
ဟန္ေဆာင္ျပီးသာေျပာလိုက္ရတာ
"အံမယ္ မအားရေအာင္ နင္က ဘာလုပ္စရာရွိလို႔လဲ တကထဲ မေျပာလိုက္ခ်င္ဘူး"
မိႏြယ္ တင္းသြားသည္။
__________________________
ညေန ေက်ာင္းျပီးတာနဲ႔ က်ေနာ္ အိမ္တန္းျပန္သြားတယ္ 
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ အေမေအာ္ဟစ္ေသာင္းက်န္းေနတာကို က်ေနာ္ၾကားလိုက္တယ္ 
"ထြက္သြား ရွင္႔မ်က္ႏွာမျမင္ခ်င္ဘူး က်မတို႔သားအမိကို ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ပစ္သြားျပီးမွာ ရွင္အခု စီးပြားျပတ္မွ ဘာလာလုပ္တာလဲ သြား
အီး ဟီး ဟီး"
အေမ့ငိုသံေၾကာင့္ က်ေနာ္ ထူပူသြားသည္။
က်ေနာ္ အထဲ ေရာက္တာႏွင့္ 
"အေမ ဘာျဖစ္တာလဲ သူကေကာ ဘယ္သူလဲ"
က်ေနာ္ေတြ႕လိုက္တယ္ လူတစ္ေယာက္ အက်ီ ၤမြဲျပာေရာင္နဲ႔ ပုဆိုးေဟာင္းေလးတစ္ထည္ ၀တ္ထားတဲ႔ သူတစ္ေယာက္။
က်ေနာ္ေမးေသာ္လည္း အေမဘာမွမေျပာ ငိုျမဲသာ ငိုေနသည္။
ထိုလူမွ
"သား အေဖပါ သားအေဖပါသားရယ္"
က်ေနာ္ ပါးစပ္အေဟာင္းသားျဖစ္သြားတယ္
ထိုအခ်ိန္မွာ အေမက 
"မေခၚနဲ႔ နင္ သူ႕ကို သားလို႔ ေခၚဖို႔ တန္လို႔လား
နင္ ဘာလုပ္ေပးခဲ႔လဲ သူဒီအရြယ္ထိေရာက္လာေအာင္ 
နင္ အခု ထြက္သြား"
အေမ ေဘးက ပန္းအိုးနဲ႔ က်ေနာ့အေဖဟုဆိုသူကို ေပါက္မည္ဟုရြယ္ခ်ိန္ အေမသတိလစ္လဲက်သြားသည္။
"အေမ အေမ သတိထားေလ "
က်ေနာ္နဲ႔ က်ေနာ့္အေဖ ေဆးရံုကို ခ်က္ခ်င္းပို႔လိုက္ၾကရသည္။
က်ေနာ့္ ႏွဳတ္ခမ္းေတြ က်ေနာ့္အေဖကို အေဖလို႔ေခၚဖို႔တြန္႔ဆုတ္ေနမိတယ္
"အေမ သတိမရလာခင္ ဒီက ထြက္သြားေပးပါလား အေမက်န္းမာေရးစိုးရိမ္လို႔ပါ"
"ေအးပါ သားရယ္ အေဖသြားပါမယ္"
အေဖ မ်က္၀န္းထဲက မ်က္ရည္စေတြကို ေတြ႔မိလိုက္တယ္
က်ေနာ္ရိုင္းသြားတယ္ လြန္သြားတာကို သိတယ္ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ အေမ့ကို ပိုစိုးရိမ္မိလို႔ပါ
အေဖလွည့္ထြက္သြားတာ က်ေနာ္ ေတြ႔လိုက္တယ္
က်ေနာ္လည္း မ်က္ရည္မထိန္းႏိုင္ေတာ့ပဲ ရွိဳက္ၾကီးတငင္ ငို ခ်လိုက္မိတယ္။
"ငေထြး အန္တီ ဘယ္လိုေနလဲ"
မိႏြယ္ အသံေၾကာင့္ က်ေနာ္ မ်က္ရည္ ကမန္းကန္းသုတ္ျပီး
"ဆရာ၀န္က ေဒါသထြက္ျပီး ေရွာ့ျဖစ္တာတဲ႔ ခုဘာမွမျဖစ္ေတာ့ပါဘူး သက္သာေနပါျပီတဲ႔"
"ေအးပါဟယ္ ကဲကဲ နင္လဲနားေတာ့ ငါဒီညဒီမွာလူနာေစာင့္ေပးမယ္ အိမ္ကိုလဲ ေျပာခဲ႔ျပီးျပီ"
"ရပါတယ္ နင့္သာ ျပန္နားေတာ့ နက္ျဖန္ နင့္အကို သြားၾကိဳရမွာမဟုတ္လား"
"ေအးပါ ဒါဆိုလဲ ငါျပန္ျပီေနာ္ ေနာက္မွေတြ႔မယ္ အေရးၾကီးရင္ အိမ္ကိုဖုန္းဆက္"
"အင္း"
က်ေနာ္ စိတ္ေမာလူေမာနဲ႔ က်ေနာ္ အိပ္ေျပာသြားတယ္
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
က်ေနာ္ ႏိုးလာေတာ့ အေမလဲ ႏိုးေနျပီ
က်ေနာ္ စကားေျပာေသာ္လည္း က်ေနာ့ကို ျပန္မေျပာ။ ထို႔ေနာက္ ေဆးရံုကဆင္း အိမ္ကိုပဲ ျပန္လာခဲ႔တယ္ 
လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုး အေဖအေနာက္က လိုက္ေနတာကို က်ေနာ္သိသည္။ သို႔ေသာ္က်ေနာ္ အေမ့ကို ျပန္မေျပာခဲ႔။

အခန္း (၄)
တစ္ပါတ္ခန္႔ၾကာေသာ္
အေျခအေနေတြအားလံုးတည္ျငိမ္စျပဳလာျပီ
က်ေနာ္လည္း ဆရာမွာထားတဲ႔အတိုင္း ေသာၾကာေန႔ ဆရာအိမ္မွာ စာအုပ္သြားယူတယ္
ဆရာ့အိမ္ေရာက္ေတာ့ အိမ္ေရွ႔တံခါးက ေစ့ထားေတာ့ က်ေနာ္လည္း ဖြင့္ျပီး ၀င္လာခဲ႔တယ္
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ အခန္းထဲမွ ညဥ္းသံတစ္ခ်ိဳ႔ကို က်ေနာ္ သဲ႔သဲ႔ေလးၾကားေနရတယ္ က်ေနာ္ကလည္း နဂိုထဲက စပ္စုတဲ႔သူမို႔ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ ေခ်ာင္းၾကည့္မိတယ္
က်ေနာ္ မ်က္လံုးျပဴးသြားမိတယ္ ဆရာရယ္ ေကာင္းေလးေခ်ာေခ်ာေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ 
အဲ႔ေကာင္ေလးက ေအာက္က ဆရာက အေပၚက ေအာက္က ေကာင္ေလးက တအားအားနဲ႔ ေအာ္ေနတာ
က်ေနာ္သိလိုက္ပါတယ္ အဲ႔ဒါ -ိုးေနၾကတယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္က တခါမွ sex မျဖစ္ဖူးေတာ့ မ်က္လံုးအျပဴးသားနဲ႔ၾကည့္ေနမိတယ္
က်ေနာ္ ရင္ေတြခုန္လက္ေတြတုန္ေနတယ္ 
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ လြတ္လပ္စြာ ေပ်ာ္ျမဴးေနတယ္ က်ေနာ္ရွိေနတာကို သူတို႔မသိ
က်ေနာ္ ေသခ်ာၾကည့္ေနမိတာ ဘုရားဘုရား ဆရာ့ -ီး က အၾကီးၾကီးပါလား အရွည္ ၈လက္မေလာက္ရွိျပီး လံုးပတ္က လစ္ပို ပုလင္းေလာက္ရွိပါလား အဲ႔ဒါေၾကာင့္ဟိုတစ္ေယာက္က တအားအားနဲ႔ေအာ္ေနတာကို က်ေနာ္ၾကည့္ရင္း က်ေနာ့္ငပဲေလး ေခါင္းမက္လာတယ္ က်ေနာ္မေနႏိုင္ေတာ့ က်ေနာ္လက္က ကစားေနမိတယ္ 
ထိုအခ်ိန္ ဆရာ့ပါးစပ္က တအားအားနဲ႔ လီးထိပ္မွာလဲ အရည္ေတြပန္းထြက္လာတယ္ က်ေနာ္လည္းမေနႏုိင္ဘဲ မက္တပ္ရပ္ပင္ ပီးသြားခဲ႔တယ္ က်ေနာ့အရည္ေတြ ၾကမ္းျပင္ေပၚ က်ကုန္မိတယ္ က်ေနာ္ ျပန္မသုတ္အား လူမိမွာစိုးလို႔ အျပင္ျပန္ထြက္လာမိတယ္
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ေကာင္းလိုက္တာ အကိုရယ္ ေနာက္တစ္ေခါက္ ထပ္လုပ္ႏို္င္ေသးလား"
"ႏိုင္တာေပါ့ ကေလးရယ္ ဒါေပမယ့္ အကို ကေလးေတြစာသင္ရဦးမယ္ ခဏေန ဟန္ေထြးလာေတာ့မယ္ အကို ေရခ်ိဳးေတာ့မယ္ "
ဆိုကာ ပုဆိုးပတ္ျပီးအခန္းအထြက္ ခုနက ဟန္ေထြးရဲ႔ လီးရည္ေတြကို နင္းျပီး ဘိုင္းခနဲ ေခ်ာ္လဲသြားတယ္
"ဟာာ ဒီနားမွာဘာေတြဖိတ္ထားလဲ ဟ"
ထိန္လင္းတစ္ေယာက္ ေသခ်ာကိုင္ၾကည့္ကာ သေဘာေပါက္သည့္အထာနဲ႔ မခ်ိျပံဳး ျပံဳးလိုက္သည္
သူ ဘာေတြးေနလဲ ဘယ္သူသိမွာလဲ
ထို႔ေနာက္သူ ေရခ်ိဳးခန္းထဲသို႔ ၀င္သြားခဲ႔တယ္
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"မဂၤလာပါ ဆရာ"
ဆရာကိုထိန္းလင္းတစ္ေယာက္ က်ဴရွင္စာသင္ခန္း၀င္လာေတာ့ က်ေနာ္တို႔အားလံုးထႏွဳတ္ဆက္ၾကတယ္။
သူက တစ္ပါတ္မွာ ၂ရက္ပဲ က်ေနာ္တို႔ကို စာသင္တယ္ အဂၤလိပ္သင္တာဆိုေတာ့ ဆရာက အခ်ိန္ေတာ့ ပိုယူတယ္ ၂ခ်ိန္ဆက္တိုက္ယူတယ္
"မဂၤလာပါ တပည့္တို႔ ကဲ ထိုင္ၾက"
သူကေတာ့ ထံုစံအတိုင္းစာဆက္သင္ေနတယ္ က်ေနာ္ကေတာ့ စာထဲ စိတ္မေရာက္ မနက္က က်ေနာ္ျမင္ခဲ႔တဲ႔ အရာ ေတြေၾကာင့္ ေတြေ၀ေနတယ္
"ဟန္ေထြး ဘာေတြေတြးေနလဲ ဟမ္"
ဆရာ့အသံေၾကာင့္ က်ေနာ္ သတိျပန္၀င္လာတယ္ 
က်ေနာ္လည္း ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိ။
ထိုအခ်ိန္ဆရာက 
"မနက္က အိပ္ရာထေနာက္ၾကလို႔လား ဆရာဆီကို စာအုပ္ေတြလဲ လာမယူဘူး သားအေမေကာ ေနေကာင္းသြားျပီလား"
"ဟုတ္ ေကာင္းသြားျပီ ဆရာ"
ဆရာကိုထိန္လင္း စာသင္ျပီးေနာက္ အခန္းထဲတို႔ က်ေနာ္အထြက္ မိႏြယ္က
"ငေထြး ခဏ နက္ျဖန္ အိမ္ကို လာပါလား ေမေမက နင့္ကို သတိရလို႔တဲ႔"
"ေအး ငါလာခဲ႔ပါမယ္ ေနာ္"
က်ေနာ္ က်ိတ္ေပ်ာ္ေနမိတယ္ သူ႔အကိုနဲ႔ေတြ႔ရေတာ့မည္ ဆိုေတာ့ . . . .

အခန္း (၅)
တီ တီ တီ တီ
ေခါင္းရင္းက ႏွိဳးစက္ အသံေၾကာင့္ က်ေနာ္ လန္႔ႏိုးသြားတယ္
အင္း မိႏြယ္အိမ္သြားရမယ္ ဆိုေတာ့ 
က်ေနာ္ ေရခ်ိဳးမိုးျပီး မိႏြယ္ အိမ္ကိုထြက္လာမိတယ္
ဟိုေရာက္ေတာ့ မိႏြယ္က အိမ္၀ထြက္ကာ
"လာ ငေထြး ဒီေန႔အိမ္မွာ လူစံုတယ္ ေဖေဖေကာ ေမေမေကာ ေနာက္ ငါ့အကိုပါ ရွိေနတယ္ နင္နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမယ္လာ"
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ 
အန္တီကို စေတြ႔တယ္ ေဘးနားမွာ သတင္းစာဖတ္ေနတဲ႔လူတစ္ေယာက္ အသက္ၾကီးပိုင္းထဲကပဲ 
က်ေနာ္ရွာေနမိတယ္ သူ႕အကို ကို 
"ထိုင္ဦးေနာ္ ငါ အကို႔ကို သြားေခၚလိုက္ဦးမယ္"
"ေအး"
"လာ သား ထိုင္"
အန္တီက ေျပာတယ္ မိႏြယ္အေဖကေတာ့ အဖက္ေတာင္လွည့္မလုပ္
"ဟုတ္"
အခ်ိန္ အပိုင္းျခားေလးၾကာျပီးေနာက္ 
ေလွကားကေန မိႏြယ္နဲ႔ အတူူတူဆင္းလာတဲ႔ သူတစ္ေယာက္
မွားသြားျပီ က်ေနာ္ တကယ္မွားသြားျပီ ဒီကို လာမိတာမွားသြားျပီ
ခုေတာ့ က်ေနာ္ ရင္ခုန္ယံုမက လက္ေတြေျခေတြပါမျမဲေတာ့ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႔ ထိုသူကို ၾကည့္ေနမိတယ္ 
က်ေနာ္ထင္ခဲ႔တဲ႔ပံုထဲကထက္ ပိုေခ်ာေနတယ္ မ်က္ႏွာအသားအရည္ အရပ္အေမာင္း တကယ္ကို စြဲမက္စရာပါပဲ 
"ဟဲ႔ ဒါငါ့အကို ဘယ္လိုလဲ မိုက္တယ္မွတ္လား"
မိႏြယ္ေျပာလိုက္တယ္
"အင္း"
အမွန္က က်ေနာ္ ေခ်ာလိုက္တာဆိုျပီး ေျပာခ်င္ေနတာ
"ေတြရတာ ၀မ္းသာပါတယ္ ညီေလး"
"ဟုတ္ အကို ေတြ႔ရတာ ၀မ္းသာပါတယ္"
တကယ္ကို စြဲမက္စရာပါပဲ 
"ဟဲ႔ ဒါငါ့အကို မင္းစည္သူတဲ့ ဘယ္လိုလဲ မိုက္တယ္မွတ္လား"
မိႏြယ္ေျပာလိုက္တယ္
"အင္း"
အမွန္က က်ေနာ္ ေခ်ာလိုက္တာဆိုျပီး ေျပာခ်င္ေနတာ
"ေတြရတာ ၀မ္းသာပါတယ္ ညီေလး"
"ဟုတ္ အကို ေတြ႔ရတာ ၀မ္းသာပါတယ္"
"ေအး သားတို႔စကားေျပာႏွင့္ၾကဦး မိႏြယ္နဲ႔အန္တီ ေစ်းသြားလိုက္ဦးမယ္" 
"ဟုတ္ အန္တီ"
မိႏြယ္နဲ႔ အန္တီ ေစ်းျခင္းေတာင္းကိုင္ၿပီး ထြက္သြားၾကတယ္
က်ေနာ္ႏွင့္ ကိုစည္သူ စကားေတြ အမ်ားႀကီးေျပာျဖစ္တယ္ ေျပာရင္းေျပာရင္းနဲ႔ သူက်ေနာ့္ကို hm မွန္း သိသြားပံုရတယ္ 
"လာ ညီ အခန္းထဲ စကားသြားေျပာ ရေအာင္"
က်ေနာ္လည္း ဘုမသိဘမသိ လိုက္သြားမိတယ္ 
အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ သူက အခန္းေလာ့ခ်လိုက္တယ္ က်ေနာ္ ကတုန္ကရီ ျဖစ္ေနတယ္ သူက က်ေနာ္ အနားကပ္ကာ သိုင္းဖက္လိုက္တယ္ က်ေနာ္ တြန္းထုတ္ေပမယ့္ သူက တင္းေနေအာင္ဖက္ထားေတာ့ က်ေနာ္ ရုန္းမရ
ထို႔ေနာ္က သူ က်ေနာ့္ေမးေလးကို ကိုင္ကာ က်ေနာ့္ႏႈတ္ခမ္းကို စုပ္နမ္းေနတယ္ က်ေနာ္လည္း ေမ်ာ့ၾကသြားေနတယ္ သူက က်ေနာ့္လက္ကို ကိုင္ၿပီး သူ႔လီးကို ေပးထိလိုက္တယ္ အမယ္ေလး အႀကီးႀကီးပါလား က်ေနာ္ မျမင္ရေသးေပမယ့္ က်ေနာ့ လန္႔ေနမိတယ္ လံုးပတ္က က်ေနာ့္ လက္ခလည္နဲ႔ လက္မ မထိ၊ ရွည္က ရွည္ေသး၊ က်ေနာ္ တစ္ခါမွ sex အေတြ႕အၾကံဳမရွိေတာ့ က်ေနာ္ ေၾကာက္ေနမိတယ္ 
ထို႔ေနာက္ သူက က်ေနာ့ ေခါင္းကို ကိုင္ၿပီး သူ႔လီးကို နမ္းခိုင္းတယ္
က်ေနာ္ လည္း အဲ့ေလာက္မအပါဘူး က်ေနာ့္ကို စုပ္ခိုင္းေနမွန္း က်ေနာ္ သိပါတယ္ က်ေနာ္ အလိုက္အသိ စုပ္ေပးေနမိတယ္ 
ထိုအခ်ိန္
"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
"ကိုကိုနဲ႔ ဟန္ေထြး လာ ထမင္း စားရေအာင္"
မိႏြယ္ အသံေၾကာင့္ ၂ေယာက္သား ကျပာကယာ အဝတ္ေတြေကာက္ဝတ္
"ေအး လာခဲ့မယ္"
ကို စည္သူ ျပန္ေျဖလိုက္တယ္ 
ထို႔ေနာက္ က်ေနာ့္နားေျဖးေျဖးကပ္ၿပီး 
"ငါ မင္းကို တကယ္ခ်စ္မိသြားၿပီ"
က်ေနာ္ ဝမ္းသာသြားတယ္ 
"က်ေနာ္လည္း ခ်စ္ပါတယ္ အကိုရယ္"
က်ေနာ္တို႔ ထမင္းဝိုင္းစားေနခ်ိန္ ၂ေယာက္သား အသံတိတ္ဆိတ္ေနခဲ့မိတယ္ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ဆက္ရန္ရွိေသးသည္ 
Adam

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...