Monday, December 1, 2014

အတၱမုန္တိုင္းထဲက ေလွငယ္ အပိုင္း (၂)

အတၱမုန္တိုင္းထဲက ေလွငယ္ အပိုင္း (၂)
++++++++++++++++++++
အခန္း (၆)
ေနာက္ေန႔ မနက္ တနဂၤေႏြေန႔ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ အိပ္ယာထေနာက္က်တယ္။ ႏိုးႏိုးခ်င္းေအာက္ထပ္ဆင္းလာေတာ့ အေမက
"ဟိုေကာင္ နင့္သူငယ္ခ်င္းရဲကိုကို ဖုန္းဆက္တယ္ ျပန္ေခၚပါတဲ႔ ဘာေတြမွန္းမသိဘူး တစ္ေန႔တစ္ေန႔နင့္အလုပ္ၾကီးပဲ"
အေမရယ္ ပြားပါေလရဲ႕ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္စိတ္မဆိုးပဲ ဒီတစ္ခါျပံဳးေနမိတယ္
"အံမယ္ ငါဒီေလာက္ေျပာဆိုေနတာေတာင္ $ခြက္က ေျပာင္ေနေသးတယ္  @#@#@#@"
က်ေနာ္လည္း ရဲကိုကိုဆီ ခ်က္ခ်င္းဖုန္းေခၚလိုက္တယ္
"ဟလို ေအး ရဲကို
ငါ ဟန္ေထြး မင္းဖုန္းေခၚတယ္ဆို ဘာျဖစ္လို႔လဲ"
"ငါ ဒီေန႔ ဘုရားသြားမလို႔ မင္းလိုက္မလားလို႔ေမးမလို႔ လိုက္မယ္ဆို ငါလာေခၚမယ္ေလ"
"ေအး လိုက္မယ္ မင္း ခဏေန ထြက္လာေတာ့ "
က်ေနာ္လည္း ဘုရားသြားမယ္ဆိုေတာ့ ပုဆိုးေလးလဲျပီး ရဲကို အလာေစာင့္ေနမိတယ္
ရဲကိုက က်ေနာ့္ ငယ္ေပါင္း ၄တန္းႏွစ္ထဲက တြဲလာတဲ႔ သူငယ္ခ်င္း သူ႔မိဘေတြက ခ်မ္းသာတယ္
ေရႊအိုးလိုက္ပိုင္တယ္ဆိုပဲ ေျပာသံၾကားတာပဲ ဒါေပမယ့္ ရဲကို ေျပာတဲ႔အသံေတာ့မၾကားမိဘူး
"တီ တီ"
ကားဟြန္းသံေလးၾကားလိုက္ရတယ္ အင္း ရဲကို လာျပီ
က်ေနာ္နဲ႔သူ ၂ေယာက္သား ဘုရားကိုထြက္သြားခဲ႔ၾကတယ္
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
က်ေနာ္တို႔၂ဦး ဘုရား၀တ္ျပဳျပီးေတာ့ ျပန္ဆင္းလာေတာ့
ဘုရားမုဒ္ဦးမွာ
"သနားၾကပါ အေႂကြေလးမ်ားရွိရင္ စြန္႔ၾကဲသြားၾကပါ" လွည့္လည္ေတာင္းစားေနတဲ့သူ တစ္ေယာက္ က်ေနာ္ ေသခ်ာၾကည့္မိတယ္ ဘုရားေရ အေဖပါလား က်ေနာ့ရင္ေတြ ဗေလာင္ဆူသြားတယ္ "အေဖရယ္ ဘယ္လို ျဖစ္တာလဲ ဘာလို႔ဒီလိုအေျခအေနျဖစ္ေနရတာလဲ"
အေဖရယ္ ျပန္မေျဖ ေခါင္းကို ငုံ႔ထားတယ္
က်ေနာ္ ေဘးနားကို လူေတြကို ဂရုမစိုက္ႏိုင္ေတာ့ က်ေနာ္ ရွိုက္ႀကီးတငင္ ငိုမိလိုက္တယ္
"အေဖက စီးပြားမရွိေတာ့ဘူး သား အလုပ္လည္း မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး အေဖ့မွာ ႏွလံုးေရာဂါရွိတယ္" တီးတိုးစြာေျပာတယ္
က်ေနာ္ ဘာလုပ္သင့္လဲ အေမ့ကိုေျပာ၍မျဖစ္
"ေရာ့ အေဖေရာ ေလာေလာဆယ္ ဒါေလးေရာင္းၿပီး အေဖ လက္တေလာ အဆင္ေျပေအာင္ ၾကည့္သံုးထားပါ က်ေနာ္ ၾကံပါ့မယ္"
ဆိုၿပီး က်ေနာ့လည္ပင္းက ဆြဲႀကိဳးကို က်ေနာ္ ျဖဳတ္ေပးခဲ့တယ္
ေသခ်ာတယ္ အိမ္ေရာက္ရင္ အေမနဲ႔ျပႆနာရွင္းရေတာ့မည္
~~~~~~~~~~~~~~
အိမ္အျပန္ တစ္လမ္းလံုး က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္းစြာျဖင့္ျပန္လာခဲ႔တယ္
ရဲကိုလည္း က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနမွန္း သိလို႔ ဘာမွ မေျပာပဲ အိမ္ကိုသာ တန္းလာခဲ႔တယ္
~~~~~~~~~~~~~~
အိမ္ေရာက္ေတာ့ အေမမရွိ၊
က်ေနာ္ စိတ္ျပတ္လက္ျပတ္နဲ႔ အိမ္အေပၚထပ္ကို တန္းတက္သြားတယ္။ ရဲကို ကို သတိမရခဲ႔။ သူလည္း နားလည္ပါတယ္။ က်ေနာ္ သူ႔ကို သတိထားမိေတာ့ သူမရွိေတာ့ ျပန္သြားသည္ ထင္တယ္။
က်ေနာ္ ဒီေန႔ ေတြ႔ခဲ႔တဲ႔ အေဖရဲ႔ အေၾကာင္း အေမ့ကို ဘယ္လိုေျပာရမလဲ ေတြးရင္းေတြးရင္း . . .
~~~~~~~~~~~~~~
"ဟန္ေထြးေအာင္ အိမ္ေအာက္ကို ခဏဆင္းလာဦး"
အေမ့အသံၾကားလိုက္သည္
"ဟုတ္ လာပီ အေမ"
က်ေနာ္ အိမ္ေအာက္ကို ဆင္းသြားသည္။
"သားကို အေမေမးမယ္အမွန္အတိုင္းေျဖ"
အေမ စကားေတြခ်ိဳေနသည္။ က်ေနာ္ အဲ႔ဒါကို ပိုေၾကာက္သည္။ အေမ တစ္ခုခုလုပ္ေတာ့မယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ သိသည္။
"ဒီမွာ သားဆြဲၾကိဳး
ဒီဆြဲၾကိဳးက သားဆီမွာ ဘယ္လိုျဖစ္လို႔မရွိေတာ့တာလဲ အမွန္အတိုင္းေျဖပါ"
ဟိုက္ ေသပီဆရာ ကိုယ္တိုင္ဘာေျပာရမွန္းမသိ လံုးဝေျပာလို႔မျဖစ္ေသး အေဖ့ကိစၥ
"အေမ အဲ႔ဒါ ဘယ္က ျပန္ရလာတာလဲ သားေနလည္က က်ေျပာက္သြားတာ အဲ႔ဒါအေမ႔ကို ေျပာျပမလို႔"
"တိတ္စမ္း နင္ဘာလုပ္ခဲ႔လဲ ငါမသိဘူးထင္ေနလား နင္ ဟိုအေကာင္ကို ေပးခဲ႔တာေလ
အဲ႔အေကာင္သြားေရာင္းဆိုင္က ငါ့သူငယ္ခ်င္းဆိုင္ ငါအားလံုးသိျပီးျပီ နင္လာညာမေနနဲ႔"
"ဒါေပမယ့္"
"ဘာမွ ထပ္ေျပာမေနနဲ႔ နင္စဥ္းစားစမ္း နင့္ဒီအရြယ္ထိ သူနင့္ကို ဘာလုပ္ေပးဖူးလဲ ေက်ာင္းကို ပို႔ေပးဖူးလား ဖခင္တစ္ေယာက္ရဲ႔ေမတၱာကို ျပဖူးလား"
"အဲ႔ဒါ သားရဲ႕အေဖေလ အေမ"
"ဟင္"
အေမ ငိုပါေလေရာ
"သူ႔အေဖတဲ႔ ငါ့မွာေတာ့ အိုၾကီးအိုမနဲ႔ ဒင္းမ်က္ႏွာမငယ္ရေအာင္ တစ္ေနကုန္လုပ္လိုက္ရတဲ႔ အလုပ္ေတြ ခုေတာ့ သူက သူ႔အေဖဘက္မွာပါလာျပီ အီးးးးဟီးးး"
က်ေနာ္ ဘာေျပာရမလဲ မသိေတာ့ အေမငိုေတာ့ က်ေနာ္ပါ ေရာငို
"အေမရယ္ သားဘဝမွာ ဖခင္ေမတၱာငတ္ေနခဲ႔တာပါ ခုလိုမ်ိဳး ျဖစ္လာေတာ့ သားဘယ္ေနႏိုင္ပါမလဲ သားလည္းအေမေကာအေဖေကာကို ခ်စ္ပါတယ္ ဟီးးးးဟီးးးး"
အေမ က်ေနာ့္ကို ၾကည့္ျပီး
"ေကာင္းျပီေလ နင့္မ်က္ႏွာ ၾကည့္ျပီး ငါ သူ႔ကို ဒုတိယအခြင့္အေရးေပးလိုက္မယ္"
ဒီလိုနဲ႔ အေဖနဲ႔အေမ ျပန္ေပါင္းထုတ္လိုက္ေလရဲ႔ (အတိုခ်ံဳ႕လိုက္သည္ လိုရမေရာက္မွာ စိုး၍ . .  ဟိဟိ)
~~~~~~~~~~~~~~

အခန္း (၇)
က်ေနာ္ ကိုစည္သူကို သတိရေနသည္ သူ႔အေၾကာင္းေတြ ေတြးေနမိတယ္
ထိုညက က်ေနာ္ အိမ္မည္အလုပ္
"ေဒါက္ ေဒါက္"
"သားေရ"
"အေမ ဘာကိစၥရွိလို႔လဲ"
"သားဆရာဆီက ဖုန္းလာတယ္ သူဖ်ားေနတယ္တဲ႔ သားကို တစ္ရက္ေလာက္လာအိပ္ေပးပါလားတဲ႔ အသံက ကတုန္ကရင္နဲ႔
သြား အိပ္လိုက္ပါသားရယ္"
က်ေနာ္ စိတ္ပူသြားတယ္ ဆရာက တစ္ေယာက္ထဲေနတဲ႔သူဆိုေတာ့ ေရေႏြးက အစရွိမွာမဟုတ္ဘူးေလ
အဲ႔ဒါနဲ႔
"ဟုတ္ အေမ သားသြားအိပ္လိုက္ပါမယ္"
က်ေနာ္ လိုအပ္တာေတြ လြယ္အိပ္ထဲ ထည့္ျပီး ဆရာ့ဆီကို ထြက္လာခဲ႔တယ္
~~~~~~~~~~~~~~
"ဆရာ ဆရာ
က်ေနာ္ပါ ဟန္ေထြးေအာင္ပါ"
ဆရာ့အိမ္ေရွ႕မွာ က်ေနာ္ လွမ္းေခၚေနမိတယ္
ဆရာက်ေနာ့ကို တံခါးလာဖြင့္ေပးတယ္
"လာ သား ဆရာ ဒီၤေန႔ ေရခ်ိဳးမွားျပီး ဖ်ားသြားတာာ"
က်ေနာ္ အိမ္ထဲ ဝင္လိုက္တယ္
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ ဆရာက အိပ္ယာမွာလွဲေနတယ္ က်ေနာ္လည္း
"ဆရာ ဘာစားျပီးျပီလဲ က်ေနာ္ ဘာလုပ္ေပးရမလဲ"
"ဘာမွ မစားရေသးဘူးကြဲ႔"
"အဲ႔ဒါဆို က်ေနာ္  ေခါက္ဆြဲ ျပဳတ္ေပးမယ္ေနာ္ ျပီးရင္ေဆးေသာက္ အိပ္လိုက္ေပါ့"
"ေအး ေအး"
က်ေနာ္ ယံယံ တစ္ထုတ္ျပဳတ္လိုက္သည္။ အဲ႔ေနာက္ ဆရာကို ေကၽြးျပီး ေဆးတိုက္ျပီးေနာက္
"ဆရာ က်ေနာ္ ႏွိပ္ေပးရမလား"
"ေအး ေကာင္းတာေပါ့ကြယ္"
ဆရာ့ကို က်ေနာ္ႏွိပ္ေပးရင္းနဲ႔ ဆရာကို စကားေတြ ေျပာျဖစ္ပါတယ္။ ဆရာက မ်က္လံုးမွိတ္ထားရင္းနဲ႔ စကားေတြျပန္ေျပာပါတယ္။
က်ေနာ္ႏွိပ္ေပးရင္း ႏွိပ္ေပးရင္းနဲ႔ ဟိုေန႔က ဆရာနဲ႔ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ လိုးခဲ႔တဲ႔အေၾကာင္းကို မ်က္စိထဲျပန္ျမင္လာတယ္ က်ေနာ္အဲ႔လိုေတြးေနတုန္း ဆရာ ေပါင္ၾကားကို မ်က္စိက ၾကည့္မိတယ္
ဆရာ့လီးၾကီးအေျမွာင္းလိုက္ က်ေနာ္ျမင္ေနရတယ္ ဟိုေန႔ကို ကိုစည္သူနဲ႔ ပလူးခဲ႔တဲ႔ အရွိန္ကမေသ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ျပန္ေတြးမိတယ္ မျဖစ္ေသးပါဘူး ကိုယ့္ရဲ႔ ပထမဆံုးအၾကိမ္ကိုေတာ့ အခ်စ္ဆံုးသူကိုေပးတာေကာင္းပါတယ္။ က်ေနာ္ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။
"ရပီ ေတာ္ပီ သား
အိပ္ေတာ့ေနာ္ နက္ျဖန္ေက်ာင္းတက္ရမွာမဟုတ္လား
ဆရာ့ဆီမွာ အခန္းပိုလည္းမရွိဘူး သားရဲ႔ ဆရာ့အနားမွာပဲ အိပ္လို႔ျဖစ္လား"
"ျဖစ္ပါတယ္ ဆရာ"
က်ေနာ္ျပန္ေျဖျပီး ဆရာေဘးမွာပဲ အိပ္လိုက္မိတယ္
~~~~~~~~~~~~~~~
"ဟင္"
ဆရာေလ က်ေနာ့္ခေရကို ကိုင္ေနတာေၾကာင့္ က်ေနာ္ လန္႔ႏိုးသြားတယ္။
ဘယ္အခ်ိန္ထဲက က်ေနာ္တံုးလံုးျဖစ္ေနမွန္း က်ေနာ္မသိေတာ့
"ဆရာ ဘာလုပ္တာလဲ"
က်ေနာ္ေမးေတာ့
"ျငိမ္ ျငိမ္ေန
ဟိုေန႔က မင္းလာေခ်ာင္းသြားတာကို ငါသိတယ္ မင္းခံခ်င္ေနတာမဟုတ္လား
ငါလုပ္ေပးမွာေပါ့"
ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ က်ေနာ့္အေပၚတက္ခြတယ္ က်ေနာ္ တြန္းဖယ္ပါတယ္ ျငင္းပါတယ္ က်ေနာ္ မႏို္င္ခဲ႔ပါဘူး
က်ေနာ့ရဲ႔ ခေရထဲ အုန္းဆီေတြထည့္ျပီး သူ႔လီးကို အတင္းထိုးသြင္းခဲ႔ပါတယ္ အရမ္းနာပါတယ္ ငရဲတစ္ခုလို က်ေနာ္ခံစားရပါတယ္ ေသြးေတြလဲ ထြက္ပါတယ္ က်ေနာ္ နာလြန္းလို႔ မ်က္ရည္ပါၾကမိပါတယ္
ဒီေလာက္ၾကီးတဲ႔လီး ဖင္ထဲထည့္မွာေတာ့ မနာပဲေနမလား ပါကင္မဟုတ္တဲ႔သူဆိုရင္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္နာမွာပါ
၁၅မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ သူ က်ေနာ့္ထဲမွာပဲ သူျပီးသြားခဲ႔တယ္
အဲ႔ဒီတစ္ညလံုးဟာ က်ေနာ္ဟာ သူ႔အတြက္ ေပ်ာ္ေတာ္ဆက္သာသာပဲ အရာေရာက္ခဲ့ပါတယ္
~~~~~~~~~~~~~~~~
မနက္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္လမ္းေလ်ွာက္တာ ကြတကြတ ျဖစ္ေနပါတယ္။
ဆရာ့ကို ၾကည့္ေတာ့ ညက သူမဟုတ္ခဲ႔သလိုပါပဲ
က်ေနာ္ နဲနဲေအာက္သက္သက္ျဖစ္ခဲ႔တယ္။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ႏွဳတ္ဆိတ္ေနခဲ႔ပါတယ္။
အဲ႔ဒီေန႔က က်ေနာ္ေက်ာင္းမတက္ခဲ႔ပါဘူး က်ေနာ္ တစ္ေနကုန္ အခန္းထဲမွာပဲ ေနခဲ႔တယ္
က်ေနာ္ ၀မ္းနဲမိတယ္ က်ေနာ့္ရဲ႔ ပထမဆံုးအၾကိမ္က ကိုစည္သူကို ေပးခ်င္ခဲ႔တာ ခုေတာ့  . .
က်ေနာ္ေတြးရင္း မ်က္ရည္ေတြက်လာခဲ႔တယ္။
ဘာပဲေျပာေျပာ ငါ့ရဲ႔အခ်စ္ေတြက ကိုစည္သူအတြက္ပဲ ျဖစ္ရမယ္  . . .

အခန္း (၈)

က်ေနာ္ ကိုစည္သူကို အရမ္းလြမ္းေနမိတယ္
တကယ္ပဲ ကံၾကမၼာက ေတြ႔ခြင့္ေပးခဲ႔ပါတယ္
အဲ႔ဒီေန႔က မိႏြယ္ကို ကိုစည္သူ ေက်ာင္းလာပို႔ေပးပါတယ္။ မိႏြယ္ကို ၾကည့္ေတာ့ ပတ္တီးေတြနဲ႔
"ဟင္ မိႏြယ္ ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ ပတ္တီးေတြနဲ႔"
မိႏြယ္က ဘာမွမေျပာ၊ ကိုစည္သူက
 "ဘာျဖစ္ရမွာလဲ ညီေရ
မေနက သူဆိုင္ကယ္လဲတာေလ အဲ႔မွာသာၾကည့္ေတာ့"
ကိုစည္သူနဲ႔ က်ေနာ္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္ျပီး ရီေတာ့
မိႏြယ္ စိတ္ဆိုးျပီး ေဆာင့္ေဆာင့္ေအာင့္ေအာင့္နဲ႔ ေက်ာင္းထဲ ဝင္သြားတယ္။
"ညီ႔ကို အကို အရမ္းသတိရတာပဲ
 ညီက စမ္းကားေနတာ အကို႔ဆီေတာင္ လာမလည္ဘူး"
ကိုစည္သူက အဲ႔လိုေျပာလိုက္တယ္
"က်ေနာ္လည္း သတိရပါတယ္ အကိုရယ္
 အကိုဆီ လာခ်င္ပါတယ္ ေက်ာင္းက စာေမးပြဲနီးျပီေလ"
"ရဘူးကြာ ညဖက္ညဖက္ အကိုတို႔ အိမ္မွာလာအိပ္ျပီး စာက်က္ေလ စာနဲ႔ပတ္သတ္ျပီ အကို႔ကို မသိတာေမးလို႔ရပါတယ္
ေနာက္ အကိုလည္းအလြမ္းေျပတာေပါ့
ေနာက္ မိႏြယ္လဲ အေဖာ္ရတာေပါ့"
နဂိုကထည္းက က်ေနာ္ကလည္း ကိုစည္သူနဲ႔ အတူေနခ်င္ေနတာေလ က်ေနာ္မျငင္းခဲ႔ပါဘူး
"ဟုတ္ အကို
 က်ေနာ္ အိ္မ္ကို ေျပာျပျပီးထြက္လာခဲ႔မယ္" လို႔ က်ေနာ္ျပန္ေျပာခဲ႔တယ္
~~~~~~~~~~~~~~~~
ညေနေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ ေရခ်ိဳးမိုး၊ စားေသာက္ျပီး မိႏြယ္အိမ္ကို ထြက္လာခဲ႔တယ္
ဟိုေရာက္ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း သူ႔အေဖက သတင္းစာဖတ္၊ သူ႔အေမက ကိုရီးယားကားၾကည့္၊
"လာ
 ညီ
 ထိုင္
 ထမင္းစားလာျပီးျပီလား "
"ဟုတ္ စားခဲ႔ျပီးျပီအကို"
"ကဲ အဲ႔ဒါဆို ညီတို႔ စာက်က္ေတာ့ "
"ႏြယ္ႏြယ္ေရ ဒီမွာ ဟန္ေထြးေရာက္ေနျပီ စာလာက်က္တာတဲ႔"
အဲံဒီညက ကိုစည္သူ က်ေနာ္တို႔၂ေယာက္ကို စာေတြသင္ေပးပါတယ္ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္စာမက်က္ႏိုင္ခဲ႔ဘူး က်ေနာ္သူ႔ကို ၾကည့္ျပီး ရင္ေတြခုန္ . .ခုန္
"ဟန္ေထြး စာကို ေသခ်ာၾကည့္ပါ ဘာေတြေတြးေနတာလဲ"
ကိုစည္သူ က်ေနာ့ကို ေအာ္လိုက္တယ္ က်ေနာ္ ၀မ္းနဲသြားတယ္ ငိုခ်င္သလိုလိုျဖစ္သြားတယ္
ည အိပ္ခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ကဲ ညီေရ အိမ္မွာ အခန္းအလြတ္မရွိေတာ့ အကိုနဲ႔ အိပ္ရလိမ့္မယ္
က်ေနာ့္ နားအနားကပ္ျပီး အကိုက တိုးတိုးေလး
"အိပ္ရဲလားတဲ႔"
က်ေနာ္မ်က္ႏွာပူထူျပီ ေခါင္းပဲ ညိမ့္ျပလိုက္တယ္
~~~~~~~~~~~~~~
အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ သူ က်ေနာ့္ကို သိုင္းဖက္လိုက္တယ္
"ခုနက အကိုဆူလိုက္တာကို စိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္ အကိုက ညီမေလး ရိတ္မိမွာစိုးလို႔ ဟန္ေဆာင္ဆူလိုက္ရတာပါ"
က်ေနာ္ဘာမွ မေျပာ
က်ေနာ္ သူ႔ႏွဳတ္ခမ္းကို စုပ္နမ္းပလိုက္တယ္
က်ေနာ္သူကို အိပ္ယာကို တြန္းလွဲလိုက္တယ္
ျပီးေတာ့ သူ႔ေဘာင္းဘီ ဇစ္ ကို ျဖဳတ္ျပီး သူ႔ရဲ႔လီးကို ဆြဲထုတ္လိုက္တယ္
က်ေနာ္သူ႔လီးကို က်ေနာ္စုပ္၊မွဳတ္၊ အကုန္ပါပဲ အားရပါးရလုပ္ေပးလိုက္တယ္၊ က်ေနာ္ ဒစ္အဝိုင္းလ်ာနဲ႔ယွက္ေတာ့ သူမေနႏိုင္ တအင္းအင္းနဲ႔ ဖီလ္တက္ေနတယ္ က်ေနာ္စုပ္၊မွဳတ္လုပ္ေပးတာ အခ်ိန္နဲနဲေလး ၾကာသြားတယ္
"အား ေတာ္ျပီ အကိုတို႔လုပ္ငန္းစရေေအာင္ မဟုတ္ရင္အကိုျပီးသြားလိမ့္မယ္"
က်ေနာ္ေမွာက္ယွက္ေလးေနေပးတယ္
" ညီ ကုန္းေပးကြာ အကိုက အဲ႔ပံုစံပိုၾကိဳက္တယ္"
က်ေနာ္အလိုက္အသိနဲ႔ ကုန္းေပးလိုက္တယ္
"ခန အကို ကြိဳင္စြတ္လိုက္ဦးမယ္"
သူ comdon ကို စြတ္ျပီး က်ေနာ္ခေရထဲ ထိုးထည္းလိုက္တယ္
"အား စပ္လိုက္တာ"
"comdon ကပါတဲ႔ အရည္ေၾကာင့္ စပ္တာပါ ညီရဲ႔ ခနေအာင့္ထားေနာ္"
ျပီးေတာ့ သူ က်ေနာ့္ရဲ႔ႏို႔သီးေလးေတြကိို ကိုင္ရင္း လိုးပါတယ္
အမွန္ေတာ့ က်ေနာ္တကယ္နာပါတယ္ ဒါေပမယ့္ သူ႔ကို ခ်စ္တဲ႔စိတ္ေၾကာင့္လားမသိ ၾကာလာေတာ့ က်ေနာ္ပါ ဖီးလ္တက္လာတယ္
"အား ေကာင္းလိုက္တာ အကိုရယ္ ေဆာင့္ပါ အားရပါးရေဆာင့္ပါ"
က်ေနာ့္ပါးစပ္က ေရရြတ္ေနမိတယ္ သူလည္း အမုန္းဆြဲတယ္ က်ေနာ့ကို ပံုစံမ်ိဳးစံု
သူတကယ္ထိန္းႏို္င္ပါတယ္ အၾကာၾကီးပဲ က်ေနာ့္ကို သူလိုးတာ က်ေနာ္လည္း တကယ္ၾကိဳက္သြားမိပါတယ္ သူနဲ႔လိုးရတာကို ျပီးေတာ့ အရမ္းလည္း ခ်စ္မိသြားတယ္
အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာျပီးေနာက္
"အကို ျပီးျပီ ညီ ပါးစပ္ဟ" ဆိုျပီး က်ေနာ့ ပါးစပ္ထဲမွာ ျပီးသြားပါတယ္
ျပည့္လ်ံထြက္သြားတာပါပဲ က်ေနာ္ပါးစပ္ထဲ
က်ေနာ္မေထြးထုတ္ခဲ႔ပါဘူး က်ေနာ္ျမိဳခ်ျပစ္ခဲ႔ပါတယ္ က်ေနာ္အရသာမၾကိဳက္ပါဘူး အန္ခ်င္သလိုျဖစ္သြားခဲ႔ပါတယ္
သူေလ က်ေနာ္ မ်က္ႏွာကို ေသခ်ာၾကည့္ျပီး
"ညီရယ္ အကို႔ကို အဲ႔ေလာက္ေတာင္ခ်စ္လား"
"ဒီထပ္ ပိုတာေပါ့ အကိုရယ္ က်ေနာ္အရမ္းခ်စ္တာ အကို႔ကို"
"ယံုပါတယ္ ညီရယ္
ကဲ လာ အိပ္ၾကရေအာင္ မနက္ေက်ာင္းသြားရမယ္ ဟုတ္?"
"ဟုတ္ အကို"
က်ေနာ္ သူ႔ကို ဖတ္ျပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္
က်ေနာ္အရမ္းေပ်ာ္တယ္ က်ေနာ့ဘ၀ရဲ႔ အေပ်ာ္ဆံုးအခ်ိန္ေလးပါ
က်ေနာ္ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္ ဘယ္ေတာ့မွ မျပိဳလဲသြားေစဖို႔ ရင္ႏွင့္အတူ ထပ္တူထပ္မွ် ဆုေတာင္းခဲ႔ပါတယ္
~~~~~~~~~~~~~~
ဆက္ရန္ရွိေသးသည္ >>>>
Adam

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...