Monday, December 1, 2014

အခ်စ္တစ္ခု၏ သစၥာ (၃)

အပိုင္း (၄)

သူရဲ့ အသံ၊ သူရဲ့ ရင္ခြင္၊ သူရဲ့ အေႏြးဓါတ္ေတြဟာ က်ေနာ႔ကို နာက်င္မွဳကို ေလ်ားသြားခဲ့တယ္။ ရင္ထဲမွာလဲ ပိုျပီးခ်စ္သြားခဲ့တယ္။
အခ်ိ္န္ အနည္းငယ္ ၾကာေတာ့ သူ႔လီးၾကီးကို က်ေနာ့္ရဲ့ ခေရဝထဲက သာသာေလးဆြဲထုတ္လိုက္သည္။
က်ေနာ္ စပ္ဖ်င္းဖ်င္းနဲ႔ ဟာတာတာေလး ျဖစ္သလို ခံစားလိုက္ရတယ္။
ခဏေလး ညီ ဒီအတိုင္းပဲေန အကို တစ္ရွဴးသြားယူလိုက္ဦးမယ္
ကိုေနာင္ တစ္ရွဴးသြားယူသည္။
သူရဲ့ လီးကို တစ္ရွဴးနွင့္သုတ္၊ က်ေနာ႔ ခေရကိုလည္း ေသခ်ာသုတ္ေပးသည္၊
ေသြးနည္းနည္း ထြက္သြားတယ္ ညီ၊ အကို စိတ္ပါသြားလို႔ပါ၊ ငါ့ညီေလးသနားပါတယ္၊
က်ေနာ္နဖူးေလးကို နမ္းျပီးေျပာသည္။
လာ အကို႔ရင္ထဲ လာအိပ္
က်ေနာ႔ကို သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲထည့္ကာ ေမွးစပ္ေစခဲ့သည္။
က်ေနာ္ဘဝအတြက္ အဲ့ဒီညက အသာယာဆံုးနဲ႔၊ အေပ်ာ္ဆံုးညေလးပါ၊ ရင္ထဲလည္း အေႏြးေထြးဆံုးပါပဲ
..........
ေနာက္ေန႔မနက္မိုးလင္းေတာ့
-ညီ ထေတာ့ က်ဴရွင္တက္ရမယ္ေလ၊ ထ အကိုလိုက္ပို႔ေပးမယ္
က်ေနာ္လည္း ကျပာကယာထကာ အိမ္သာထဲသို႔ ေျပးဝင္သြားခဲ့သည္။
ညက အရွိန္ေၾကာင့္ အေလးပင္ ေကာင္းေကာင္း မသြားနိုင္ စပ္ေနသည္။
အိမ္သာထဲ အထြက္
-ညီေလး နာေနေသးလား ဟင္
က်ေနာ္ ေခါင္း ညိတ္ျပလို္က္သည္၊
-အစမို႔ပါ ညီရ ၾကာေတာ့ အသားက်သြားမွာပါ
-ဟုတ္ ကိုေနာင္

အဲ့ဒီ ေနာက္ပိုင္းက်ေနာ္တို႔ ညတိုင္းနီးပါ လိုးျဖစ္ၾကသည္၊
က်ေနာ္နဲ႔ သူ႔ရဲ့ ခ်စ္ျခင္းက အခ်စ္ဆိုတာထက္ သံေယာဇဥ္ေတြ ပိုခိုင္လာခဲ့သည္၊ နဂိုထဲ အမ်ိဳးရင္းျခာမို႔ ပိုျပီးေလးနက္ခဲ့ၾကတယ္၊

အထူးျခားဆံုးက က်ေနာ္ ဆယ္တန္းေျဖျပီးခ်ိန္တြင္ အေဖရယ္ အေမရယ္ အဘြားရယ္ ဘုရားဖူးထြက္သြားၾကသည္။ အဲ့ဒီကာလက က်ေနာ္တို႔ နွစ္ေယာက္အတြက္ အလြတ္လပ္ဆံုး အခ်ိန္ပါပဲ က်ေနာ္တို႔ တစ္အိမ္လံုး၊ေနရာလပ္မက်န္ လိုးျဖစ္ၾကသည္။ အထူးျခားဆံုးက အိမ္ေရွ့ ပန္းျခံထဲက လိုးျဖစ္ခဲ့ၾကတာပါ
အဲ့ဒီေန႔က လျပည့္ညပါ၊ ထံုးစံအတိုင္း EPC မီးက ပ်က္သြားခဲ့တယ္ ေႏြရာသီရဲ့ ဒါဏ္ကို မခံနိုင္တဲ့ က်ေနာ္တို႔ နွစ္ဦး အိမ္ေရွ့ကို လမ္းထြက္ အေလ်ွာက္
-ညီေလး အကိုတို႔ OUTDOOR SEX မျဖစ္ဖူးဘူး၊ စမ္းၾကည့္ရေအာင္
ကိုေနာင္ ေျပာသည္။ က်ေနာ္လည္း လက္ခံခဲ့သည္၊
သူ က်ေနာ့္ရဲ့ ခါးေလးကိုဖက္ကာ က်ေနာ့္နွဳတ္ခမ္းကို စတင္နမ္းေလသည္၊ က်ေနာ္လည္းလက္က အျငိမ္အေန သူ႔လီးကို ကိုင္လိုက္သည္၊ ငပဲသားမွာတဆက္ဆက္တုန္ေနသည္။
ထိုမွ က်ေနာ္ထိုင္လ်ွက္သူ႔လီးၾကီးကို စုပ္၊မွဳတ္ ေပးသည္။
အား ညီရယ္ ေကာင္းလိုက္တယ္
၁၅မိနစ္ခန္႔ၾကာေသာ္
အား ညီရယ္ အကို လုပ္ခ်င္ျပီ ေလးဖက္ေထာက္လိုက္
သူက်ေနာ႔အေပၚက ေဆာင့္သည္။
အင္း ဟင္း အကိုရယ္ ေကာင္းလိုက္တာ ေဆာင့္ ေဆာင့္ အားရပါးရေဆာင့္
သူလည္း ပညာကုန္သံုးကာ က်ေနာ့္ကို လိုးသည္။ က်ေနာ္ ခါးနဲ႔ ဗိုက္ထဲ စစ္ စစ္ နဲ႔ နာသလိုလို
အား အကိုရယ္ ေဆာင့္ပါ အားကုန္ေဆာင့္
ကိုေနာင္ရဲ့ လိုးခ်က္တယ္ ျမန္လာသည္။
ညီ အကို မထိန္းနိုင္ေတာ့ဘူး လႊတ္လိုက္ေတာ့မယ္ ညီ့ပါးစပ္ထဲ ျပီးခ်င္တယ္
အခ်က္ နွစ္ဆယ္ေလာက္ ေဆာင့္ျပီးေနာက္
အား ညီ ပါးစပ္ဟ အား အားးးးး
က်ေနာ့္ပါးစပ္ထဲသို႔ သူ႔ သုက္ရည္မ်ား ပန္းထည့္လိုက္သည္၊
အား တကယ္ေကာင္းတယ္ ညီရာ၊ ထေထြးလိုက္ သြား။
က်ေနာ္ ေခါင္းခါျပကာ၊ ျမိဳခ်လိုက္သည္။ လည္ေခ်ာင္းထဲ တစ္မ်ိဳးခံစားလိုက္ရသည္။(ျမိဳခ်ဖူးေသာ သူမ်ားသိလိမ့္မည္။ )
ျမိဳခ်လိုက္ျပီ အကို
အာ ညီကလည္း မရြံဖူးလား၊ ေနာက္အဲ့လိုမလုပ္နဲ႔ေနာ္
အကို႔ ခႏၵာထဲထြက္လာတာေလ အကိုရယ္ ညီမရြံဘူး
က်ေနာ္ ျပံဳးျပပါ ေျပာလိုက္သည္။
ညီရယ္ ကိုေနာင့္ကို အဲ့ေလာက္ေတာင္ ခ်စ္လား
သူရင္ခြင္ထဲ က်ေနာ္ေခါင္းေလးကို ထည့္ကာ ေျပာလိုက္သည္။
အဲ့ထက္ပိုတာေပါ့ အကိုရယ္
အကိုလည္း ညီ့ကို တအားခ်စ္တယ္
က်ေနာ့္ နဖူးေလးကို သူနမ္းကာ ေျပာသည္။
( တကယ္ေတာ့ ကိုေနာင္နဲ႔ က်ေနာ္က တူဝရီးေတြျဖစ္လ်ွက္နဲ႔ ဒီလို မျဖစ္သင့္ခဲ့ပါဘူး၊ ေရွးဘဝက ဆုေတာင္းမွားခဲ့လို႔ တူဝရီးျဖစ္ေနရသည့္အျပင္ လိင္တူပါ ျဖစ္ေနခဲ့တယ္၊ ရက္စက္ပါပိ က့ျကမၼာရယ္
ေရွ့ဆက္ ဘာေတြျဖစ္လာမလဲ က်ေနာ္ မသိေတာ့ .... က်ေနာ္ သိခဲ့တာ က်ေနာ႔ ဘဝထက္သူ႔ကို ခ်စ္တာပဲ သိတယ္။ စာဖတ္သူတို႔ေကာ အဲ့လိုအခ်စ္မ်ိဳး ခ်စ္ဖူးခဲ့ၾကလားဟင္၊ က်ေနာ္ကေတာ့ ရူးမတက္ခ်စ္ပါတယ္ ကို႔ေနာင့္ကို)



အပိုင္း (၅)

အေဖတို႔၊အေမတို႔လည္း ဘုရားဖူးက ျပန္လာခဲ့ပါသည္။
က်ေနာ္တို႔ နွစ္ဦးအခ်စ္ကလည္း ခိုင္ျမဲလာပါတယ္၊
................
"ငေနာင္ ငေနာင္ေရ "
အိမ္ေရွ့က လူတစ္ဦးေခၚသံကို ၾကားသျဖင့္ ကိုေနာင္ အခန္းထဲက ကျပာကလ်ာထြက္သြားသည္။
"ဟာ သူငယ္ခ်င္း မိုးညိဳ လာကြ
မင္း ျမစ္သားကို အလည္လာတာလဲ"
မဟုတ္ဘူးကြ ၾကက္သြန္ဒိုင္လာသြင္းတာ
-ေအးကြာ မင္းနဲ႔မေတြ႕တာေတာင္ အေတာ္ၾကာျပီ
ကိုေနာင္နဲ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းတို႔ အျပန္အလွန္စကားေျပာေနၾကသည္။
ကိုမိုးညိဳက ကိုေနာင္နဲ႔ သူငယ္တန္းကေန ဆယ္တန္းအထိ အတူတြဲလာတဲ့ သူငယ္ခ်င္း
ကိုမိုးညိဳက အသားညိဳေသာ္လည္း လယ္ယာလုပ္သည့္အတြက္ ခႏၵာကိုယ္အခ်ိဳးအစားက ကိုေနာင္ထက္ပင္ ေတာ့တင္းသည္။ ငယ္ငယ္ကေန ခုထိပင္ ပ်ိဳတိုင္းေငးေလာက္သည္။
....
-ညီေလး ကိုမိုးညိဳက သူ႔ရြာကို အလည္ေခၚတယ္ကြ အကို႔လိုက္သြားမလို႔ ညီ လိုက္မလား
-အကို သြားမွေတာ့ ညီလည္း လိုက္ခ်င္တာေပါ့
-ကဲ အဲ့ဒါဆို အဝတ္အစားထည့္ သြားမယ္
က်ေနာ္တို႔ ၂ဦး ကိုမိုးညိဳ ရြာသို႔ လိုက္သြားခဲ့သည္။

ရြာေရာက္ေတာ့ ကိုမိုးညိဳ မိသားစု ေတြက ေႏြးေႏြးေထြးေထြးဆက္ဆံပါတယ္
က်ေနာ္တို႔ စကားေျပာေကာင္းတုန္း ကိုမိုးညိဳ အေဖ့က
ဝင္းေနာင္ မင္းကို ရြာထဲက ၾကက္သြန္စိုက္တဲ့သူနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမယ္ကြာ လာ သြားရေအာင္
ကိုေနာင္က က်ေနာ့္ဖက္လွည့္ကာ
ညီ လိုက္ခဲ့မလား
က်ေနာ္က ခရီးပန္းလာတာေၾကာင့္
ညီ နား က်န္ခဲ့မယ္ ကိုေနာင္
ေအး ေအး နားနားေနေန ေနေနာ္
ဟုတ္
ကိုေနာင္နဲ႔ ကိုမိုးညိဳအေဖ ထြက္သြားၾကသည္။
ထိုခ်ိန္ ကိုမိုးညိဳက အခန္းထဲက ထြက္လာကာ
ဟာ ငေနာင္ ဘယ္ေရာက္သြားလဲကြ ညီေလး
ဦးက ၾကက္သြန္စိုက္တဲ့သူေတြနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးမယ္ဆိုျပီး ေခၚသြားတယ္ ကိုမိုးညိဳ
ဟာ အကိုက အခု ေျပာင္းသြားရိတ္မွာကြ ( ေျပာင္း = ႏြားေတြကို ေကၽြးေသာ ေျပာင္းပင္ကို ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္) ညီ တစ္ေယာက္ ပ်င္းမွာကြ အကိုနဲ႔ လိုက္ရင္လိုက္ခဲ့ေလ
က်ေနာ္လည္း တစ္ေယာက္ထဲ မေနရဲသျဖင့္ ကိုမိုးညိဳနဲ႔အတူလိုက္ခဲ့သည္။
ကိုမိုးညိဳက ပုဆိုးတိုတုိဝတ္ အထက္ပိုင္းက ဗလာက်င္း ထားသည္၊ က်ေနာ္ ရင္ေတြပင္ ထိတ္ထိတ္တုန္ေနသည္၊
ေျပာင္းရိတ္ျပီးေတာ့ ေျပာင္းစင္းတဲ့ေနရာေရာက္
ေျပာင္းစင္းသည့္စင္က ေျချဖင့္ စင္းရသည္။
သူ႔ေျခေထာက္က အေပၚတင္ ေအာက္ခ်ျဖစ္တာေၾကာင့္ ခုနက ပုဆိုးအတိုက အေပၚသို႔ လွန္တက္ကာ အထဲက အတြင္းခံကို ျမင္ေနရသည္၊ (အနီေရာင္ေလးပါ )
က်ေနာ္လည္းရွက္ရွက္နဲ႔ ေခါင္းသာ ငုတ္ေနသည္။
ကဲ ညီေရ ေျပာင္းလည္း ရိတ္ျပီးျပီ အကို ေရခ်ိဳးေတာ့မယ္ ညီ လိုက္ဦးမလား
က်ေနာ္ ေရြးစရာမရွိပါ သူနဲ႔အတူ ေခ်ာင္းထဲကို လိုက္ခဲ့သည္၊
ေခ်ာင္းနားေရာက္ေတာ့ သူရဲ့ အေပၚပုဆိုးကို ခၽြတ္ကာ အတြင္းခံျဖင့္ ေရကူးသည္။
အတြင္းခံက်ပ္က်ပ္ျဖင့္ သူ႔လီး ဒစ္ကအစ ျမင္ေနရာသည္။ က်ေနာ္ ထူပူေနသည္။ က်ေနာ္ စိတ္မထိန္းနိုင္မွာစိုး၍သူ႔ကိုပင္ ေသခ်ာမၾကည့္ရဲ
ညီေလး ဘာျဖစ္ေနတာလဲ မ်က္နွာလည္းမလွ ေနမေကာင္းဘူးထင္တယ္ ညက် အကို႔တို႔ ေသာက္မွာကြ မင္းလည္း နဲနဲ ကစ္လိုက္
က်ေနာ္ ဘာမွ ျပန္မေျပာနိုင္ ေခါင္းသာ ညိတ္ျပလိုက္သည္၊
.........
ညေရာက္ေတာ့ ကိုေနာင္ရယ္ ကိုမိုးညိဳရယ္ ကိုမိုးညိဳရဲ့အေဖနဲ႔အတူ အရက္ ေသာက္ျဖစ္သည္။
နဂိုထဲက က်ေနာ္က အူရိုင္းမို႔ ခနေလးပင္း ေမွာက္သြားခဲ့သည္။
@@@@@@@@@
က်ေနာ္ အမူေျပကာ နိုးလာေတာ့ လမိုက္ညျဖစ္တာေၾကာင့္ အခန္းထဲ ေမွာင္ကာ လူပင္ သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္ရ၊ ေဘးမွာ ကိုေနာင္ အိပ္ေနသည္၊ ခူးခေလာျဖင့္ တစ္ခါမွမေဟာက္ဖူးေသာ ကိုေနာင္ ခုေဟာက္ေနသည္ဟု က်ေနာ္ ေတြးက က်ိတ္ျပံဳးမိသည္၊
ဟူးး ဒုကၡပါပဲ ေရဆာလိုက္တာ
က်ေနာ္ေဘးဘီ လွမ္းၾကည့္စဥ္ ေရအိုးစင္က စတီးခြက္အေရာင္ေၾကာင့္ ေရအိုးစင္မွန္းက်ေနာ္ သိရသည္၊ ဝမ္းသာ အားရ ေရေသာက္ကာ ကိုေနာင့္အနား ျပန္တိုးအိပ္ကာ
သူ႔ကို က်ေနာ္ ဖက္လိုက္သည္၊ လက္ကလည္း အခါတိုင္းအိပ္လ်င္ သူ႔လီးကို ကိုင္ျပီးအိပ္ေနၾကမို႔ သြားကိုင္မိသည္၊ ဟြန္႔ ဒီဟာေလးကလည္း ခနေလး မေတြ႕တာနဲ႔ ေထာင္တက္လာတယ္၊ အရင္ထက္ ပိုၾကီးလာသလိုပဲ ဟီး
စိတ္ထဲ ေရရြတ္ကာ ေနာက္ က်ေနာ္ စိတ္မထိန္းနိုင္ေတာ့ ထျပီး မွုတ္ေပးသည္၊
သူလည္း နိုးကာ က်ေနာ့္ေခါင္းကို ကိုင္ကာ စုတ္ခိုင္းသည္ ၊ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္းျဖစ္ေနသည္၊
ဟြန္႔ ဘယ္တုန္းထဲက ဆာေနလည္းမသိဘူး တအားၾကမ္းတာပဲဟု က်ေနာ္ စိတ္ထဲ ေရရြတ္မိေနသည္၊
ေနာက္ က်ေနာ္ကို လွဲခ်ကာ ေက်ာခိုင္းအေနအထားသို႔အတင္းဆြဲလွဲ့လိုက္သည္
ေနာက္ က်ေနာ႔ ခေရဝသို႔ တံေတြးနဲနဲစြတ္ကာ ထိုးသြင္းလိုက္သည္၊
-အား ကၽြတ္ ကၽြတ္
ေဘးက ကိုမိုးညိဳ နိုးမွာလည္းေၾကာက္ရ၊ ေဘးက ေစာင္ကို သာ ကိုက္ျပီး သူျပီးသည့္အထိ က်ေနာ္ ေအာင့္ခံခဲ့သည္၊ အဲ့ညက သူအခါတိုင္းနဲ႔မတူ တကယ္ ၾကမ္းလွပါသည္၊ အခ်က္ ၄၀ ၅၀ ေလာက္ ပစ္ေဆာင့္ျပီးေနာက္ က်ေနာ္ ထဲ၌သူျပီးကာ သူ႔လီးကို ဆြဲ ထုတ္လိုက္သည္၊ က်ေနာ့္ ခေရေလး စပ္ျပီး တစ္ကိုယ္လံုးကတုန္ကယင္ျဖစ္ကာ က်န္ခဲ့သည္၊ ေနာက္ က်ေနာ္ကို သူ႔ရင္ထဲ ထည့္ကာ က်ေနာ႔လည္ပင္းကိုသူနမ္းကာ ၂ဦးသား အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္၊
..........
-ညီ ညီေလး ထေတာ့ေလ
ကိုေနာင္အသံေၾကာင့္ က်ေနာ့္မ်က္လံုးကို အားယူကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္သည္၊
-အကိုတို႔ ျပန္ၾကမယ္ေလ၊ ထ အကိုမ်က္နွာ သစ္လိုက္ဦးမယ္
က်ေနာ္လည္း ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္သည္၊
သူလည္း အခန္းထဲက ထြက္သြားသည္၊
က်ေနာ္လည္း ေစာင္ေခါက္ဖို႔ ေစာင္အယူ
က်ေနာ္ ေဘးမွာ အိပ္ေနသူ ကိုေနာင္မဟုတ္၊ ကိုမိုးညိဳ က်ေနာ့္အ့ံအားသင့္ကာ
-ဟင္ ညက လိုးတာ ကိုေနာင္မဟုတ္ဘူး ကိုမိုးညိဳ


Adam

Photo: အခ်စ္တစ္ခု၏ သစၥာ 󾭸󾭸󾭸󾭸󾭸󾭸  အပိုင္း (၆)  ထို႔ေန႔မနက္က က်ေနာ္ ရွက္ရွက္နဲ႔ပဲ ကိုေနာင္နဲ႔အတူ အိမ္ကို အျမန္ခရီးနွင္ခဲ့သည္။ တစ္လမ္းလံုးလည္း က်ေနာ္ မူမမွန္ ငါ သစၥာမဲ့သြားတာလား ဒုကၡပါပဲ ကိုမိုးညိဳက ငါ့ကုိ မူးျပီးမ်ား လိုးမိတာလား ေမးခြန္းမ်ားစြာျဖင့္ က်ေနာ္ ေတြေဝေနသည္။ -ညီ ဘာေတြေတြးေနတာလဲ အမူးမေျပေသးတာလား ညက အရွိန္ေၾကာင့္ -အင္း ဟုတ္တယ္ အကို က်ေနာ္ လိမ္လုိက္မိသည္။ -ညက ညီ့နား အကို လာအိပ္မို႔ပဲ ငါ့ညီေလး အိပ္ေနတာ နိုးမွာစိုးလို႔ အကို မလာေတာ့တာ ျပီးေတာ့ မိုးညိဳက ညီ့အနားလာအိပ္ေနေတာ့ သူလည္း မနွိဳးခ်င္လို႔ -ဟုတ္ အကို ရပါတယ္ က်ေနာ္ ျပံဳးကာ ေျပာလိုက္သည္။ ............. တစ္ပါတ္ခန္႔ၾကာေသာ္ - ငေနာင္ေရ ငေနာင္ ကိုမိုးညိဳ ၏ ေခၚသံ - ဒုကၡပါပဲ ကိုေနာင္က ပြဲဒိုင္မွာ အိမ္မွာလည္း ဘယ္သူမွမရွိ က်ေနာ္ တစ္ေယာက္ထဲ  ဟူးးး က်ေနာ္ ထြက္ေျပာရမလို မေျပာရမလို အခန္းထဲ၌ ေတြးေနစဥ္ ကိုမိုးညိဳ က်ေနာ့္အခန္းဝသို႔ေရာက္လာသည္။ - ေအာ္ ညီေလး ရွိေနတာကို အကိုေအာ္ေခၚေနတာၾကာျပီ အထဲမွာ တစ္ခုခုျဖစ္ေနလားဆိုျပီး ဝင္လာတာ စကားေျပာရင္ က်ေနာ့္ေရွ့သို႔ တိုးလာသည္။ က်ေနာ္လည္း ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ အေနာက္ကို ဆုတ္ဆုတ္သြားရင္ နံရံျဖင့္ ကပ္သြားသည္၊ သူက က်ေနာ့္ခါးကိုကိုင္ကာ ရင္ထဲသို႔ ထည့္ဖက္လိုက္သည္။ -အကို ဖယ္ပါ ညီ မေနတက္ဘူး -အကို ညီ့ကို သတိရေနတာ ညီေကာ သတိမရဘူးလား က်ေနာ္ အတင္ရုန္းေသာ္လည္း မနိုင္ပါ၊ သူ႔ရဲ့ အင္အား က်ေနာ့္အင္အား ျခေသၤ့နွင့္ ယုန္ငယ္အလား သူ က်ေနာ့္ ပုဆိုးကို ဆြဲခၽြတ္သည္ က်ေနာ္ မရုန္းနိုင္ခဲ့ပါ၊ က်ေနာ့္ ခေရထဲကို သူ႔လီးကို တံေတြးစုတ္ကာ အတင္းထို႔ထည့္သည္၊ က်ေနာ္ စိတ္မပါေသာေၾကာင့္ အလြန္နာပါသည္၊ က်ေနာ္ ေအာ္မိကာ ငိုမိသည္၊ သူက က်ေနာ့္ကို နမ္းလိုက္ လိုးလိုက္ အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာလာေတာ့ သူ က်ေနာ္ ခေရထဲတြင္ ျပီးသြားသည္ က်ေနာ္ နာလို႔ပင္ အငိုမတိတ္နိုင္ပါ -ဘာလို႔ ငိုေနတာလဲ ညီရယ္ ဟိုေန႔ညကဆို ဒီထက္ အကိုၾကမ္းမိတာပဲ -အဲ့ေန႔ညက ညီ လူမွားသြားတာ က်ေနာ္ပါးစပ္က အမွဳမဲ့အမွတ္မဲ့ ထြက္သြားသည္၊ ပါးစပ္ကို လက္ျဖင့္ပိတ္ေသာ္လည္းမမွီ -_- - ဟင္ ဘယ္လို လူမွားတယ္ မွားစရာလူမွမရွိတာ ဧကန္န  ဟာ ညီနဲ႔ မင္းဦးေလး ငေနာင္  ဟားးးး မင္းတို႔ကြာ မျဖစ္သင့္ပါဘူး  ကို မိုးညိဳ ငိုမဲ့မဲ့ျဖင့္ အဝတ္ေကာက္ဝတ္ကာ ျပန္ထြက္သြားသည္၊ က်ေနာ္လည္း ငိုရင္း အခန္းထဲ က်န္ခဲ့သည္၊ -ညီ ဘာလို႔ ငိုေနတာလဲ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ကိုေနာင့္အသံေၾကာင့္ က်ေနာ္ လန္႔ကာ ကျပာကလ်ာ မ်က္ရည္ေတြ သုတ္မိသည္၊ -ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး အကို ညီ ေနမေကာင္းခ်င္လို႔ပါ -မညာပါနဲ႔ ညီ အကို အားလံုးသိျပီးျပီ ညီနဲ႔ မိုးညိဳ ကိစၥ ခုနက  အကို ေရာက္လာေသးတယ္ မိုးညိဳက ညီ့ကို လုပ္ေနေတာ့ အကို အံ့ၾသသြားတယ္ အကို လွည့္ထြက္သြားခဲ့တယ္ သူျပန္သြားမွ အကို ဝင္လာခဲ့တာ ဒါေပမယ့္ ညီတို႔ ခ်စ္ျခင္းကို မခြဲပါဘူး ညီတို႔ အတူေနရပါေစမယ္ မိုးညိဳလည္း ညီ့ကို တကယ္ခ်စ္တာေနမွာ ကိုေနာင္ လွည့္ထြက္သြားသည္ -မဟုတ္ဘူး ကိုေနာင္ ညီရွင္းျပတာ နားေထာင္ပါဦး - ေတာ္ျပီ ညီ မရွင္းျပပါနဲ႔ေနာ္  ကိုေနာင္ ငိုသံျဖင့္ေျပာကာ အေဝးသို႔ တေျဖးေျဖး . . .   အပိုင္း (၇) ေမၽွာ္  Adam

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...