Monday, December 1, 2014

အတၱမုန္တိုင္းထဲက ေလွငယ္ - (၃)



အခန္း (၉)
"ညီ"
"၆ နာရီထိုးျပီ ညီရဲ႕ ထ စာက်က္ေတာ့ေနာ္"
ကိုစည္သူရဲ႕အသံေၾကာင့္ က်ေနာ္ အိပ္ယာႏိုးသြားခဲ႔တယ္။ 
"ဟုတ္ အကို" 
က်ေနာ္ အိပ္ယာထဲလွဲလွက္ျပံဳးျပလိုက္တယ္။
အဲ့ဒီေနာက္ သူက က်ေနာ့္ နဖူးကို သာသာယာယာေလးနမ္းျပီး
"ကဲ ထေတာ့ မ်က္ႏွာသစ္" ဆိုျပီး အိပ္ယာထဲက ထူလိုက္တယ္။
ထို႔ေနာက္ က်ေနာ္လည္း တစ္ေန႔တာကို ျဖတ္သန္းရန္ ျပင္ဆင္ေနခဲ႔သည္။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
အဲ႔ဒီအခ်ိန္ေလးေတြဟာ က်ေနာ့္ဘ၀အတြက္ အသာယာဆံုးအခ်ိန္ေတြပါ။
က်ေနာ္ ကိုစည္သူကို ရင္ထဲ အသည္းထဲက ခ်စ္ေနခဲ႔တယ္။ က်ေနာ္ဘ၀ရဲ႔အရာရာဟာ သူ႕ရဲ႔အေငြ႕အသက္ေတြနဲ႔ ရွင္သန္ခဲ႔ပါတယ္။ က်ေနာ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ခဲ႔တယ္ အဲ႔ဒါက က်ေနာ္ ဆရာကိုထိန္လင္းက်ဴရွင္က က်ေနာ္ထြက္ခဲ႔တယ္ အဓိကအေၾကာင္းအရင္းက က်ေနာ္ကို ထိန္လင္းနဲ႔ ဆက္ျပီးမပတ္သတ္ခ်င္ေတာ့တာေၾကာင့္ပါပဲ က်ေနာ္တကယ္သူ႔က်ဴရွင္ကထြက္ခဲ႔ပါတယ္။ အဲ႔ဒီေနာက္မွာ ကိုစည္သူရဲ႕အားထုတ္မွဳေၾကာင့္ က်ေနာ္ တကၠသိုလ္၀င္တန္းမွာ ဂုဏ္ထူး ၄ဘာသာထြက္ခဲ႔ပါတယ္။ က်ေနာ္ေဆးတကၠသိုလ္တက္ခြင့္ ရခဲ႔ပါတယ္။ အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ့္ ဘ၀ အၾကီးက်ယ္ေျပာင္းသြားလိမ့္မယ္ က်ေနာ္မထင္ခဲ႔ပါဘူး က်ေနာ္ဘ၀ရဲ႕ . . . . . (ဆက္လက္ဖတ္ေပးၾကပါဦးခင္ဗ်ာ။)

အခန္း (၁၀)
က်ေနာ္ ေဆးေက်ာင္းတက္ဖို႔ က်ေနာ္ ရန္ကုန္ျမိဳ႔ကို တက္ခဲ႔ပါတယ္။
မွတ္မွတ္ရရ က်ေနာ္ ဒုတိယႏွစ္ တက္ေနတုန္း က်ေနာ့္ေမြးေန႔အခ်ိန္ပါ ၂၄.၅.၂၀၀၆ မွာပါ၊ 
"ဟန္ေထြး မင္းအေမေနမေကာင္းလို႔တဲ႔ ေဆးရံုမွာ ကုသေနရတယ္တဲ႔ မင္းကို ခ်က္ခ်င္းျပန္လာပါတဲ႔"
အေဆာင္မွဴးက ေျပာပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း ေမေမ့ကို စိတ္ပူတာေၾကာင့္ က်ေနာ္ အားခ်င္း က်ေနာ့္ျမိဳ႔ကို ျပန္သြားခဲ႔ပါတယ္။ က်ေနာ္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေမေမ့ဆီေျပးသြားခဲ႔ပါတယ္။ ေဆးရံုေရာက္ေတာ့ ေမေမဆီ ေျပားျပီး ၾကည့္ေတာ့ ေမေမက က်ေနာ့္ကို ဖတ္ျပီး ငိုပါေလေရာ က်ေနာ္အၾကိဳးအေၾကာင္းကို ေမးေတာ့ က်ေနာ္မယံုႏိုင္ခဲ႔ပါတယ္ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ 
"မင္းအေဖ အေမတို႔ကို လိမ္သြားျပန္ျပီ သား
တသက္တာ အေမရွာထားသမွ်ကို မင္းအေဖအကုန္ လိမ္ယူသြားျပီ" အေမငိုျပီးေျပာပါတယ္။ ေမေမကို က်ေနာ္ ဘယ္လိုႏွစ္သိမ့္ရမလဲ က်ေနာ္မသိခဲ႔။ ေနာက္ဆံုး က်ေနာ္တို႔သားအမိမွာ ပိုင္ဆိုင္တာ အိမ္ေလးတစ္လံုးပဲ ရွိေတာ့တာပါ။ အဲ႔ေနာက္မွာ က်ေနာ္ ေက်ာင္းဆက္မတက္ခဲ႔ပါဘူး က်ေနာ္တို႔အိမ္ကို ေရာင္းျပီး ရပ္ကြက္သစ္ဘက္မွာ အိမ္တစ္လံုးငွားျပီး အိမ္ေရွ႔မွာ အိမ္ဆိုင္ေလးတစ္ခုတည္ျပီး က်ေနာ္ အေမ႔ကို ရွာေကၽြးခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေမက စိတ္ေထာင္းကိုယ္ေၾကျဖစ္ျပီး က်န္းမာေရးပိုျပီးခ်ိဳ႔တည့္ခဲ႔ပါတယ္။ က်ေနာ္နဲ႔ ကိုစည္သူလည္း တစ္ပတ္မွာ တစ္ေခါက္ေလာက္သာ ေတြ႔ျဖစ္ခဲ႔ပါတယ္။ သူလည္း က်ေနာ့္ကို အကူအညီလိုရင္ေျပာဖို႔ သူမွာထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ အကူအညီမေတာင္းခဲ႔မိပါဘူး။ က်ေနာ္ ၾကိဳးစားျပီး အေမ့ကို ကုပါတယ္။ က်ေနာ္ညံ့တာေၾကာင့္ အေမကို ကုသဖို႔ ေငြမေလာက္မငွျဖစ္ခဲ႔ပါတယ္။ က်ေနာ္ ကိုစည္သူဆီမွာ ေငြေခ်းဖို႔ သြားခဲ႔ပါတယ္။ သူ႔အိမ္ကို ေရာက္တဲ႔အခါမွာ မိႏြယ္က
 "လာ သယ္ရင္း ထိုင္"
"ဘယ္ကို လာတာလဲ ဒီကို သက္သက္အလည္လာတာလား အန္တီေကာ သက္သာလား"
က်ေနာ္ ကိုစည္သူကို မေတြ႔တာ က်ေနာ္ လာရင္းရည္ရြယ္ခ်က္ကို က်ေနာ္မေျပာပဲ
"ေအး သယ္ရင္း သိပ္ေတာ့မသက္သာပါဘူး စိတ္ကျဖစ္တဲ႔ေရာဂါဆိုေတာ့"
"ေအးပါဟာ ငါတို႔လည္း ဆုေတာင္းေနပါတယ္ အန္တီ ေနျပန္ေကာင္းလာဖို႔"
က်ေနာ္ မေနႏိုင္ေတာ့ "ကိုစည္သူေကာ?" က်ေနာ္ ေမးလိုက္မိတယ္။
"ေအာ္ ကိုကိုလား ကိုကို ႏိုင္ငံျခားျပန္ထြက္သြားျပီေလ"
က်ေနာ္ အံ့အားသင့္ခဲ႔တယ္ ႏိုင္ငံျခားထြက္သြားတာ က်ေနာ္ကို ဘာမွ မေျပာသြားခဲ႔ဘူးေလ
"ေအာ္ ဒီတစ္ခါသြားတာ ၾကာမွာလား" က်ေနာ္ေမးလိုက္သည္။
"ၾကာမယ္ဆိုတာထက္ သူမိန္းမက ဟိုမွာဆိုေတာ့ ေတာ့ရံုေတာ့ ျပန္မလာေလာက္ဘူး" မိႏြယ္က ျပန္ေျဖလိုက္တယ္။
ဘုရားေရ ကိုကို႔မွာ မိန္းမရွိတယ္ က်ေနာ္တစ္ခါမွ မသိခဲ႔။ ဒါဆို က်ေနာ့ကို ကစားသြားတာေပါ့ က်ေနာ္ရူးမတက္ျဖစ္ခဲ႔တယ္ က်ေနာ္ရဲ႔ အိပ္မက္ေတြ အရာရာအားလံုး ျပတ္သုန္းသြားခဲ႔တယ္။
"သူ႔မွာ မိန္းမရွိတယ္ဆိုတာ ငါတစ္ခါမွမၾကားမိပါလား မိႏြယ္"
"ျပီးခဲ႔တဲ႔ လကမွ လက္ထက္လိုက္တာေလ ဟန္ေထြး
 ငါနင့္ကို ဖိတ္မလို႔ပဲ နင္က ရန္ကုန္မွာ ဆိုေတာ့"
ေကာင္းေရာ ခုေတာ့ ဘာတက္ႏိုင္ေတာ့မွာလဲ က်ေနာ္ဘာဆက္ေျပာရမွန္းမသိေတာ့ က်ေနာ္ မိႏြယ္ကို မႏွဳတ္ဆက္ႏိုင္ခဲ႔ က်ေနာ္ တန္းျပန္လာခဲ႔တယ္။ ကိုကို ရက္စက္တယ္ 
က်ေနာ္ က်ေနာ့္ ဘ၀တစ္ေလ်ွာက္လံုးကို sex ျဖစ္ခ်င္လို႔ ပတ္သတ္ခဲ႔တာပဲ က်ေနာ့္ကို  . ..
က်ေနာ္ အေတြးေတြနဲ႔ တစ္ေလ်ွာက္လံုး ငိုေကၽြးခဲ႔ရတယ္။ က်ေနာ့ရဲ႔ အိပ္မက္ေလး ေနာက္ဆံုး အေ၀းသို႔  . . . 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

အခန္း (၁၁) 
က်ေနာ္ရဲ႔ ကံက က်ေနာ့ကို က်ီစားခဲ႔ပါတယ္ က်ေနာ္ဖြင့္ထားတဲ႔ အိမ္ဆိုင္ကလဲ ေရာင္းမေကာင္းခဲ႔ပါဘူး အရင္းျပဳတ္ျပီး က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေအာင္ ျဖစ္ခဲ႔ပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း စိတ္ေလျပီး ညေနညေန ပန္းျခံထဲမွာ သြားထိုင္ေနမိတယ္။
အဲ႔ေန႔ညက က်ေနာ္တစ္ေယာက္ထဲ ေဆးလိပ္ေသာက္ရင္း ပန္းျခံထဲ ထိုင္ေနခ်ိန္ လူတစ္ေယာက္ က်ေနာ္ထက္ အသက္ နဲနဲပဲ ၾကီးေလာက္မည္။ က်ေနာ့ကို ၾကည့္ေနတယ္။ က်ေနာ္မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ျပီး ဆက္ထိုင္ေနခဲ႔တယ္။ ေနာက္ သူက်ေနာ့္အနားမွာထိုင္ျပီး အလာဘသလာဘ စကားေတြလာေျပာတယ္ က်ေနာ္လည္း တစ္ေယာက္ထဲမို႔ ပ်င္းပ်င္းနဲ႔ စကားေတြျပန္ေျပာရင္း ခင္မင္လာခဲ႔တယ္။
က်ေနာ္လည္း က်ေနာ့္အေၾကာင္းေတြေျပာျပခဲ႔တယ္။ သူက က်ေနာ့္ကို အၾကံေပးခဲ႔တယ္ အဲ႔ဒါက သူရဲ႕ တစ္လတာ ရည္းစားလုပ္မယ္ဆိုရင္ ၅သိန္းေပးမယ္တဲ႔။ က်ေနာ့္အတြက္တကယ္ကို ေငြလိုေနခ်ိန္ပါ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ offer မလုပ္ခ်င္ပါဘူး။ သို႔ေသာ္လည္း က်ေနာ့္ အေမရဲ႔မ်က္ႏွာက္ို ေျပးျမင္မိတယ္ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္လက္ခံခဲ႔မိတယ္။ အဲ႔ဒီညမွာပဲ က်ေနာ္သူနဲ႔လိုက္သြားခဲ႔တယ္။ သူအိမ္ေရာက္ေတာ့ သူတစ္ေယာက္ထဲေနတာမဟုတ္ ေနာက္ထပ္ လူ ၃ေယာက္နဲ႔ သူအတူေနတယ္။ က်ေနာ့ကို သူ သူ႔ရဲ႔ အခန္းထဲကို ေခၚသြားခဲ႔တယ္။ အခန္ဒထဲေရာက္တဲ႔အခါ သူက 
"အ၀တ္အစားေတြ ခၽြတ္ေလ ညီေလး"
က်ေနာ္ တစ္ကိုယ္လံုးခၽြတ္လိုက္တယ္
အဲ႔ေနာက္သူက 
"ညီ ဘယ္လိုပံုၾကိဳက္လဲ"
က်ေနာ္လည္း ရွက္တာနဲ႔ က်ေနာ္ ေမွာက္ေပးလုိက္တယ္
"မရွက္ပါနဲ႔ကြ ထ အကို႔ကို မွဳတ္ေပးဦး"
တကယ္ေတာ့ သူ႔ကို က်ေနာ္ခ်စ္လို႔လိုက္တာလာမဟုတ္ဘူးေလ သူ႔ဆီက ေငြလိုခ်င္လို႔ လိုက္လာတာ
သို႔ေသာ္ က်ေနာ္ သူ႔ကို တကယ္ခ်စ္ေအာင္ၾကိဳးစားရမယ္ ဒါေၾကာင့္သူ႔ကို က်ေနာ္ ကို စည္သူလို႔ စိတ္ထဲေတြး က်ေနာ္ သူ႔လီးကို မွုဳတ္ေပးမည္အလုပ္ က်ေနာ္သူ႔လီးကို လွမ္းၾကည့္မိတယ္ ဘုရားေရ ေဂၚလီ ေတြ ထည့္ထားပါလား က်ေနာ္ေရၾကည့္ေတာ့ ၁၀လံုးရွိတယ္ က်ေနာ္တကယ္ေၾကာက္သြားမိတယ္
"အကို အဲ႔ဒါနဲ႔ လုပ္ရင္ က်ေနာ္နာမွာေပါ့ က်ေနာ္ေၾကာက္တယ္ မလုပ္ေတာ့ဘူး ျပန္ေတာ့မယ္"
က်ေနာ္ ျငင္းလိုက္တယ္
"မနာပါဘူးကြ ညီရ မင္းခနေလးေအာက္ခံလိုက္ မင္းၾကိဳက္သြားလိမ့္မယ္"
က်ေနာ္ မျငင္းေတာ့ပါ က်ေနာ့္မွၾလဲ အေျခအေနအခ်ိန္အခါရွိေသးတာကို
အဲ႔ဒါနဲ႔ က်ေနာ္သေဘာတူခဲ႔တယ္
က်ေနာ့ကို သူႏွဳတ္ခမ္းေလးေတြကို နမ္းတယ္ ျပီးေတာ့ က်ေနာ္ကို သူ႔ရဲ႔လီးကို နမ္းခိုင္းတယ္ က်ေနာ္လည္း စုတ္တယ္ မွုတ္ေပးတယ္ သူ႔ၾကည့္ရတာ စုတ္တာကို ၾကိဳကတယ္ထင္တယ္ လံုး၀ မွိန္းျပီးခံေနတယ္ အဲ႔ေနာက္မွာ သူလည္း ထျပီး 
"ညီ ေမွာက္လိုက္ေတာ့ "
က်ေနာ္လည္း ေမွာက္ျပီ ေနတုန္း သူ႔လီးၾကီး က်ေနာ့္ ခေရထဲ ထိုးသြင္းလိုက္တယ္ 
"အားးးးးး နာတယ္အကို"
က်ေနာ္ ေအာ္လိုက္မိတယ္ တကယ္နာပါတယ္ ေဂၚလီေတြေၾကာင့္ က်ေနာ္ ေအာ္ေနမိပါတယ္ က်ေနာ္ အံက်ိတ္ျပီး ခံပါတယ္ က်ေနာ္ အသံကုန္လႊတ္ေအာ္ေနမိတယ္ သူကေတာ့ ေကာင္းလို႔ တအင္းအင္းတအားအားနဲ႔
အခ်ိန္နည္းနည္းၾကာေတာ့ သူက်ေနာ့္ အထဲမွာပဲ ျပီးသြားခဲ႔တယ္
က်ေနာ္ ေရးမေဆးႏိုင္ခဲ႔ ေမွးခနဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္
က်ေနာ္ ႏိုးလာေတာ့ က်ေနာ္ေဘးနားမွာ သူ႔နဲ႔အတူေနတဲ႔ လူ ၃ေယာက္ က်ေနာ့က္ို  ထူျပီး က်ေနာ့္ကို သူတို႔နဲ႔ sex ျဖစ္ဖို႔ေျပာပါတယ္ က်ေနာ္ျငင္းေပမယ့္ သူတို႔ အတင္းလုပ္ခိုင္းခဲ႔ပါတယ္ အားလံုးက က်ေနာ့ကို အတင္း စုတ္ခိုင္း မွဳတ္ခိုင္း ဖင္ခံခိုင္း က်ေနာ္ ၂နာရီေလာက္ က်ေနာ္ ခံခဲ႔ရပါတယ္ က်ေနာ္ နာလြန္းလို႔ မ်က္ရည္ပါ က်ေနာ္မိပါတယ္။ သူတို႔ အားလံုးျပီးသြားျပီးေနာက္က်ေနာ့္ကို သူတို႔ ေငြ၅ေသာင္းေပးပါတယ္ 
"မင္း ေငြလိုခ်င္ရင္ ဒီေနရာကို အခ်ိန္မေရြးလာႏို္င္တယ္" 
က်ေနာ္လည္း ေငြယူျပီးထြက္လာခဲ႔တယ္ 
သူတို႔လုပ္ထားတာေၾကာင့္ က်ေနာ္ လမ္းေတာင္မေလွ်ာက္ႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး
သို႔ေသာ္ က်ေနာ္ အေမ႔အတြက္ ေဆး၀ယ္ဖို႔ ေငြရျပီေလ 
အဲ႔ဒီညက က်ေနာ္ အေမ႔အတြက္ ေဆးနဲ႔ စားစရာ၀ယ္ျပီး အိမ္ျပန္ခဲ႔ပါတယ္ 
မရိုေသ့စကား က်ေနာ္အဲ႔ဒီေန႔က ၀မ္းေတာင္မသြားႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး က်ေနာ္ အေမ့ကို ေဆးတိုက္ျပီး က်ေနာ္ အိပ္ယာ ၀င္ခဲ႔ပါတယ္။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ေနာက္ဆံုး က်ေနာ့္ဟာ offer တစ္ေယာက္ျဖစ္သြားခဲ႔ပါတယ္။ အေမ႔ကိုလည္း က်ေနာ္တက္ႏိုင္သမွ် က်ေနာ္ ရွာေကၽြးခဲ႔ပါတယ္။ က်ေနာ့ရဲ႔ ညံ့ျဖင္းမွဳေၾကာင္း အေမနဲ႔ က်ေနာ္ ဘ၀ျခားသြားခဲ႔ပါတယ္။
က်ေနာ္လည္း ဒီအလုပ္မွာ လုပ္ရင္းနဲ႔ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ ၾကာခဲ႔ပါတယ္။ တစ္ေန႔ က်ေနာ္ ေသြးစစ္ၾကည့္ေတာ့ က်ေနာ့္မွာ HIV+တဲ႔  က်ေနာ္ ၀မ္းမနည္းပါဘူး က်ေနာ္ ခ်စ္ရတဲ႔ အေမနဲ႔ ေနာက္ဘ၀မွာ ေတြ႔ ရေတာ့မွာပါ က်ေနာ္ သိပ္ခ်စ္တဲ႔ ကိုစည္သူကို ျပန္ေတြ႔ခ်င္ခဲ႔ေပမယ့္ က်ေနာ္ခု မျမင္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး က်ေနာ္ဘ၀မွာ အနာဂါတ္ ေျပာက္ဆံုးခဲ႔ပါတယ္ ဘာပဲ ေျပာေျပာ က်ေနာ္ အေမ႔ဆီကို အျမန္ဆံုးသြားခ်င္မိပါတယ္ 
The end 

မွာၾကားခ်က္။ ။ဒီဇာတ္လမ္းေလးဟာ ျဖစ္ရပ္မွန္ေလးပါ က်ေနာ့္ရဲ႔ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႔ ျဖစ္စင္ပါ။ က်ေနာ္ နာမည္ေတြေျပာင္းထားပါတယ္ ဇာတ္လမ္းနဲနဲ ျပင္ထားပါတယ္။ ခုဆိုရင္ က်ေနာ့္ သူငယ္ခ်င္း ဟန္ေထြးေအာင္ လူေလာကမွာ မရွိေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ္သူ႔ကို သတ္ရတဲ႔အေနျဖင့္ ဒီစာကို ေရးေပးျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အားလံုးပဲ စိတ္တိုင္းမက်ရင္ ခြင့္လႊတ္ေပးၾကပါ။
Adam

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...