Friday, August 29, 2014

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကုိေဇာ္ (1)

သူ႔နာမည္က ကုိေဇာ္တဲ႔ …
အသက္က၁၉ႏွစ္ ကြ်န္ေတာ့္ထက္ ၂ႏွစ္ေလာက္ပဲၾကီးေပမဲ႔ ခႏၶာကုိယ္က ေတာင့္ေတာင့္တင္းတင္းနဲ႔ ေယာက္်ားပီသတယ္။
အသားျဖဴပီး အရပ္အေမာင္းလဲေကာင္းတယ္
မ်က္ႏွာရႊင္ပီး စြဲေဆာင္မႈလဲရွိတယ္။
သူက ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ အိမ္ခ်င္းကပ္ရက္မွာေနတာဗ်
လူၾကီးခ်င္းလဲရင္းႏွီးသလို ကြ်န္ေတာ္တို႔ခ်င္းလဲ အေတာ္ေလးခင္တယ္ဗ်
ကြ်န္ေတာ္ ကုိေဇာ့္ကုိ ၾကိဳက္တာက ကုိေဇာ့္ရဲ့ ေယာက္်ားပီသတဲ႔ရုပ္ရည္နဲ႕ ကုိယ္ခႏၶာဖြဲ႔စည္းပံုေပါ့ဗ်ာ။
ကြ်န္ေတာ္ေလ ကုိေဇာ့္ကုိ တိတ္တဆိတ္ ၾကိတ္ပီးသေဘာက်ေနရတာ။ ဒါကုိ ကုိေဇာ္ ေတာ့ မသိဘူးေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီလိုစိတ္ရွိေနတာ ကုိေဇာ္သိသြားရင္ ကြ်န္ေတာ့ကုိ ဆက္မခင္ေတာ့မွာစိုးလို့လဲ ကြ်န္ေတာ္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ ထိန္းခ်ဳပ္ပီးေနရတာေပါ့ဗ်ာ။
ကိုေဇာ္တို႔အေမနဲ႔အေဖ က အစိုးရဝန္ထမ္းေတြဆိုေတာ့ မနက္ဆို ရံုးသြားပီး ညေနမွျပန္လာတယ္။
ေန့ခင္းဘက္ဆို ကုိေဇာ္ေက်ာင္းကျပန္လာရင္ အိမ္မွာ ကုိေဇာ္တေယာက္ထဲေပါ့။
ကြ်န္ေတာ္လဲ ကုိေဇာ္တေယာက္ထဲရွိတဲ့ အခ်ိန္ဆို ကုိေဇာ္တို႔အိမ္အလည္သြားေလ့ရွိတယ္။
ကုိေဇာ္နဲ႔ စကားေျပာလိုက္ ဂိမ္းအတူေဆာ့လိုက္ေပါ့ဗ်ာ။
တရက္…
ကိုေဇာ္ေက်ာင္းကျပန္လာတာကုိျမင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ကုိေဇာ့္အိမ္ အလည္သြားဖို့လုပ္တယ္။
ထံုးစံတိုင္းအိမ္မွာဘယ္သူမွမရွိၾကဘူး။
ကုိေဇာ့္အခန္းကုိပဲ ကြ်န္ေတာ္ တန္းသြားလိုက္တယ္။
အခန္းေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုးအစံုျပဴးသြားတယ္ ။
ကုိေဇာ္ အဝတ္စားေတြခြ်တ္ေနတာ
ကိုေဇာ့္ ခႏၶာကုိယ္မွာ အတြင္းခံ တစ္ထည္ကလြဲလို႔ က်န္တာမရွိေတာ့ဘူး။
ကုိေဇာ့္ကုိ ၾကည့္ရတာ Man Hunt ျပိဳင္ပြဲဝင္မယ့္ ေမာ္ဒယ္ အတိုင္းပဲဗ်ာ
ကြ်န္ေတာ္ ဒီလိုမ်ိဳးတခါမွ ကုိေဇာ့္ကုိ မေတြ႕႔ဖူးေသးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ရင္အေတာ္ခုန္သြားတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ အသံမေပးေသးပဲ ဒီအတိုင္းဆက္ေငးေနမိတယ္။
ကိုေဇာ္ ရဲ့ က်စ္လ်စ္တဲ႔ ခႏၶာကုိုယ္တခုလံုးက ကြ်န္ေတာ့ကုိ ဆြဲေဆာင္ထားတယ္။
ဒီထက္ ပုိဆြဲေဆာင္ထားတာက ကိုေဇာ့္ရဲ့ အတြင္းခံထဲက ေဖာင္းၾကြေနတဲ႔ ကုိေဇာ့္ရဲ့ ဖြားဖက္ေတာ္ပဲ။
ငနဲေလးက ျပင္ပေလ ရွဴခ်င္ေနတာလားမသိဘူး တိုးထြက္ခ်င္ေနသလိုလို ေဖာင္းၾကြေနတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ တံေတြးတစ္ခ်က္မ်ိဳခ်ပီး ဆက္ေငးေနမိတယ္။
စိတ္ထဲကလည္း ေ႐ရြတ္မိတယ္ အကုန္လံုးခြ်တ္လိုက္တာမဟုတ္ဘူး ကုိေဇာ္ရယ္လို႔ ။
ကြ်န္ေတာ္ အငမ္းေကာင္းေနတုန္းမွာ
ကုိေဇာ္က ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သတိထားမိသြားတယ္။
"အငယ္ေကာင္ ဘယ္တုန္းကေရာက္တာလဲ ကြ"
ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ကုိေဇာ္က သူ႔ထက္ငယ္လို႔ဆိုပီး အငယ္ေကာင္လို႔ပဲေခၚတယ္။
ရုတ္တရက္ေမးလိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လည္း အထစ္ထစ္ အေငါ့ေငါ့နဲ႔
"ဟို ဟို ခုပဲေရာက္တာပါ ကုိေဇာ္။ ကုိေဇာ္ျပန္လာတာ ေတြ႔လို႔ေလ game ေဆာ့ရေအာင္ လာတာ"
"ေအာ္ ခနေန ကစားမယ္ေလ ခု အျပင္ကျပန္လာတာ ပူလို႔ကြာ ခန ထိုင္ပီး ေရခ်ိဳးမလို႔ ခန ေတာ့ေစာင့္ေနာ္"
"ဟုတ္ ကုိေဇာ္"
ကုိေဇာ့္ကုိ ဟုတ္ လို့ ေျပာလိုက္ေပမဲ႔ မ်က္လံုးက ကုိေဇာ့္ဆီမွာ မရွိ ကုိေဇာ့္ ငပဲဆီမွာ။
ကုိေဇာ္က ေတာ့ သတိမထားမိပါဘူး ကြ်န္ေတာ့ကုိ ျပံဳးျပပီး ေရခ်ိဴးခန္းဘက္ လွမ္းသြားတယ္။
ကိုေဇာ္ သီခ်င္း တေအးေအးနဲ႔ စိမ္ေျပနေျပ ေရခ်ိဳးေနတုန္း ကြ်န္ေတာ္က ကုိေဇာ့္ကုတင္မွာပဲထိုင္ပီးေစာင့္ေနလိုက္တယ္။
ခုန ျမင္လိုက္ရတဲ႔ ကုိေဇာ့္ရဲ့ အတြင္းခံနဲ႔ ပံုရိပ္။
မ်က္လံုးထဲက မထြက္ဘူး ရင္ေတြခုန္ပီးေတာ့ ပီတိေတြျဖစ္ေနတာေပါ့ဗ်ာ။
ခနေနေတာ့ ကုိေဇာ္ က ကြ်န္ေတာ့ကုိ ေရခ်ိဳးခန္းထဲကေန လွမ္းေအာ္ေျပာတယ္
"အငယ္ေကာင္ ေရ ကုိေဇာ့္လြယ္အိတ္ထဲက ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ဗူး တခ်က္ေလာက္ယူေပးအံုးကြာ ကုိေဇာ္လြယ္အိတ္ထဲကေန ယူဖို့ေမ့လို့ကြာ"
"ဟုတ္ ဟုတ္" ဆိုပီး ကြ်န္ေတာ္လဲ ကုိေဇာ္ လြယ္အိတ္ ဖြင့္ပီးၾကည့္ေတာ့ city mart က ဝယ္လာတဲ႔ ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ဗူးေတြေကာ sprayဗူးေတြေကာ အထုပ္လိုက္ေတြ႔ပါပီ။
အထုပ္ကုိ ဆြဲယူပီး ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ ဗူးေပးဖို့ အသံေပးလိုက္တယ္
"ေရာ့ ကုိေဇာ္ တံခါးဖြင့္အံုး"
ကုိေဇာ္ တံခါးဖြင့္ေပးပီး လွမ္းယူေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ကုိေဇာ့္ကုိ ေသခ်ာ လွမ္းၾကည့္လိုက္တယ္
ေပါင္တဖက္ပဲ ျမင္ရတယ္ဗ်ာ ငပဲက တံခါးနဲ႔ကြယ္ေနတယ္။
ခနေနေတာ့ ကုိေဇာ္ ေရခ်ိဳးခန္းထဲက သဘက္ေလးပက္ပီးထြက္လာတယ္။
"အငယ္ေကာင္ မင္းေဆာ့မဲ႔အေခြေရြးထားေလ အကုိ အကၤ် ီ ဝတ္လိုက္အံုးမယ္"
ကိုေဇာ္ ဗီရိိုထဲကေန တီရွပ္တစ္ထည္ေကာက္စြပ္ပီး ပုဆိုးလဲတာကုိ ကြ်န္ေတာ္ၾကည့္ေနလိုက္တယ္ အေခြေရြးဖို့ေတာင္ေမ့ေနတယ္။
"ေရြးပီးပီလား" လို႔ ေမးေတာ့မွ ကြ်န္ေတာ္ ေယာင္အမ္းအမ္းနဲ႔
" အင္း စမတ္ေဒါင္းခ်မယ္ေလ"
"okကြာ" ဆိုပီး ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကုိေဇာ္ game အတူေဆာ့လိုက္တယ္ တကယ္ေတာ့ ေဆာ့ခ်င္စိတ္ကေပ်ာက္ေနပီ ကုိေဇာ့္ ငပဲဆီပဲ အာရံုေရာက္ေနတာ။
ကြ်န္ေတာ္လဲ gameေဆာ့ဖို့ စိတ္မပါတာနဲ့ ျပန္ေတာ့မယ္ေျပာပီး ျပန္လာခဲ႔တယ္။
ညက်ေတာ့ အိပ္လို႔ေတာ္ေတာ္နဲ႔မေပ်ာ္ဘူးဗ်
ကုိေဇာ့္ရဲ့ အတြင္းခံထဲကေန ငပဲ က ေဖာင္းၾကြေနတာကုိ ထပ္တလဲလဲ ျပန္ျမင္ပီး စိတ္ကူးယဥ္ေနမိတယ္။
အိမ္မက္ထဲမွာေတာင္ပါလာတယ္။
ကုိေဇာ့္ အတြင္းခံ ေဖာင္းေနတာနဲ႔တင္ ကြ်န္ေတာ္ ဒီေလာက္ ျဖစ္ေနရင္ ကုိေဇာ့္လီးကုိမ်ား ျမင္လိုက္ရရင္ ဘယ္လိုေနမလဲ မသိဘူးဗ်ာ။

အပိုင္း(၂) ဆက္ရန္

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...