Saturday, August 9, 2014

ေဂးျဖိဳနည္း ... အခန္း(၄)

သုတ ... နင္ ငိုေနတာလား ... ငါ စိတ္မေကာင္းလိုက္တာ သုတရယ္ ... ငါေလ ... ။
မိုးပြင့္မ်ားႏွင့္အတူ ကၽြန္မပါ လိုက္ငိုမိသည္ ... ။ သုတကေတာ့ ကၽြန္မကို ေက်ာခိုင္းထားပါသည္ ... ။ သုတရယ္ ... ငါေလ ... နင့္ကို ေပ်ာ္ေစခ်င္လုိက္တာဟာ ... ။
ကၽြန္မ ဂ်ဳိင္းေထာက္ၾကီးကိုလည္း သတိထားျပီး ကုိင္ရပါေသးတယ္ ... ။ အိုး ... စိတ္ရွုပ္လြန္းလို႕ လႊင့္ေတာင္ ပစ္လိုက္ခ်င္တယ္ ... ။ ေျပာရင္းမွ သုတ ကၽြန္မ ဘက္ကို လွည့္လာပါတယ္ ... ။
၀ါျခည္ ... နင္ လူတစ္ေယာက္ေယာက္ကို ခ်စ္ဖူးလား ... ။
ကၽြန္မ ေခါင္းျငိမ့္လိုက္ပါတယ္ ... ။ ဟုတ္တယ္ေလ ... ကၽြန္မ သုတကို သိပ္ခ်စ္တာကိုး ... ။
နင္ သိပ္ခ်စ္တဲ့ သူက နင့္ကို ထားသြားမယ္ ဆိုတာ သိရင္ နင္ဘာလုပ္မွာလဲ ... ။
ကၽြန္မ ဘယ္သိပါ့မလဲေနာ္ ... ေခါင္းခါ ျပလိုက္ပါတယ္ ... ။
ငါေလ ... ဘာလုပ္ရမလဲ မသိေတာ့ဘူး ၀ါျခည္ရယ္ ... ငါ့ကို သူ တကယ္ထားသြားေတာ့မွာလား ... သူ႕ေမြးေန႕ ... သူ႕ေမြးေန႕ ေရာက္မွာကို ငါ ေၾကာက္ေနျပီ ၀ါျခည္ရယ္ ... ။
ကၽြန္မ သက္ျပင္းေလးကို ခိုးခ်လိုက္ပါတယ္ ... ။ တကယ္လို႕မ်ား သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ျပတ္စဲမွု အဆုံးသတ္ဟာ ကၽြန္မနဲ႕ သုတရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေတြ စတင္ဖို႕ အစမ်ား ျဖစ္လာခဲ့ရင္ ... ။ မေတြးသင့္တာကို ေတြးမိလို႕ ကိုယ့္ဖာသာေတာင္ မလုံမလဲ ျဖစ္သြားမိပါတယ္ ... ။ သုတရယ္ ... နင္ငါ့ကို ခ်စ္ရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲေနာ္ ... ။
မိုးေတြ ရြာတာ ပိုပို သည္းသည္းလာပါျပီ ... ။ သုတ ... အေအး မိမယ္ ... ျပန္ၾကရေအာင္ေနာ္ ... ။ သုတ ကၽြန္မကို ဘာမွ ျပန္မေျပာပါဘူး ... သူ႕ဘာသာ လွည့္ထြက္သြားပါတယ္ ... ။ ေလွကားေတြေအာက္ သူဆင္းတာ ျမန္လို႕ ... ကၽြန္မလည္း ေနာက္က ဂ်ဳိင္းေထာက္နဲ႕ ေျပးလိုက္ပါတယ္ ... ။ အသြားမေတာ္ တစ္လွမ္းတဲ့ ေျခေခါက္ျပီး ျပဳတ္က်ပါေလေရာ ... အေမ့ ..... ။
၀ါျခည့္တစ္ကိုယ္လုံး မူးတက္သြားပါတယ္ ... ။ ေျခေထာက္က နာက်င္တဲ့ ေ၀ဒနာက စူးကနဲပါပဲ ... ။ သုတ ကၽြန္မကို စိုးရိမ္တၾကီး ၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္မ ၾကည္ႏူးလိုက္တာ ... ။ သတိလည္း မလစ္ပါပဲနဲ႕ ကၽြန္မလည္း သုတ လက္ေမာင္းေပၚမွာကို လဲက် ပစ္လိုက္ပါတယ္ ... ။
၀ါျခည္ ... ၀ါျခည္ ...  ဟာ ... နင္ေမ့လဲေတာ့ ငါ ဘယ္လို လုပ္ရမွာလဲ ... ဒုကၡပဲ ... ေဆးရုံကို ဖုန္းေခၚမွ ရမွာေပါ့ ... ။
ဖုတ္ ... ။ အမေလး သုတရယ္ ... လူနာပါဆုိေနမွ လူကို ပစ္ခ်သြားျပီး ဖုန္းသြားေခၚေနေလရဲ႕ ... ။
မၾကာခင္ ေဆးရုံကား လာေတာ့မွ ကၽြန္မလည္း သတိျပန္လည္ လာသလို လုပ္လိုက္တာေပါ့ေလ ... ။ ျပီးေတာ့ ေဆးရုံကားၾကီးေပၚမွာ မင္းသမီးေတြ ေမးသလို ေမးလိုက္တာေပါ့ေနာ္ ... ။ ကၽြန္မ ဘယ္ကို ေရာက္ေနတာလဲဟင္ ... ။ ေဘးမွာ သုတက ရွိေနပါတယ္ ... ။ နင့္ကို ေဆးရုံ ေခၚသြားမလို႕ ... နင္ေလွကား ေပၚက ျပဳတ္က်တာေလ ... မမွတ္မိေတာ့ဘူးလား ... ။
အား ... ကၽြတ္ကၽြတ္ ... မွတ္မိျပီ မွတ္မိျပီ ... ။

၀ါျခည္ ျဖစ္သြားရတာ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္လည္း ပါမွန္း ကၽြန္ေတာ္ သိလို႕ သူ႕ကိုပဲဂရုစိုက္ေပးခဲ့မိပါတယ္ ... ။ သူ ေဆးရုံတက္တဲ့ အခ်ိန္တစ္ေလွ်ာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕နားမွာပဲ ေနေပးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ ... ။
၀ါျခည္ ... ေနေကာင္းေအာင္ေနေနာ္ ... ။
အင္း ... ငါ ေနေကာင္းေနပါျပီ သုတရယ္ ... နင့္ကိုကိုက နင့္ကို မဆက္သြယ္ဘူးလားဟင္ ... ။ မဆက္သြယ္မွန္းသိသိနဲ႕ ကၽြန္မ ေမးလိုက္တာပါ ... ။ မဆက္သြယ္ပါဘူးဟာ ... အင္းေလ ... သူ အသစ္ရေနျပီဆိုတာ ငါ ၾကားပါတယ္ေလ ... ။
ငါ စိတ္မေကာင္းပါဘူး သုတရယ္ ... ။
ငါေလ ... ေယာက်္ားေတြကို စိတ္ကုန္သြားျပီ ၀ါျခည္ရယ္ ... ငါနဲ႕နင္နဲ႕ ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္နဲ႕ ညီအစ္မ အရင္းေတြလို ေနၾကတာေပါ့ ... ။
ဟာ ... ဘာဆိုင္လို႕လဲ ... ေမာင္ႏွမလို ေနၾကမယ္ေလ ... ။
နင္ ေနခ်င္သလို ေနဟာ ... ငါ အခု လုပ္ခ်င္တာ တစ္ခု ရွိတယ္ ... ။
ဘာကိုလဲ ... ။
နင္ေဆးရုံက ဆင္းမွပါ ... ။
ေျပာၾကည့္ေလ ... ။
ငါ ... သူ႕ကို ကလဲ့စားေခ်ခ်င္တယ္ ... ။
ဘယ္သူ႕ကိုလဲ ... ။
နင္သိပါတယ္ ... ကိုကို႕ကိုေလ ... နင္ေဆးရုံက ဆင္းရင္ နင္နဲ႕ ပူးေပါင္းျပီ သူ႕ကို ကလဲ့စားေခ်ၾကမယ္ ... ။
ဟာ ... နင္ကလည္း သူ႕ကို စိတ္မကုန္ေသးဘူးလား ... ။
ကုန္သြားပါျပီ ... ငါ သူ႕အတြက္ က်ခဲ့တဲ့ မ်က္ရည္လည္း ကုန္ပါျပီ ... ငါ သူ႕ကို မေက်နပ္ဘူး ၀ါျခည္ရာ ... သူ႕ကို ငါ့လုိပဲ ျပန္ခံစားေစခ်င္တယ္ ... ။
သုတရယ္ ... ငါ နင့္အတြက္ဆို အျမဲ ကူညီဖို႕ အသင့္ပါ ...  ငါ ကူညီပါ့မယ္ ... ။
ကၽြန္ေတာ္ ၀ါျခည့္ကို ေတာ္ေတာ္ ေက်းဇူး တင္သြားမိသည္ ... ။ ယခုအခါတြင္ ၀ါျခည္သည္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အားအကိုးရဆုံး သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့ေခ်ျပီ ... ။

မင္းခန္႔ႏုိင္

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...