Tuesday, August 5, 2014

ေဂးျဖိဳနည္း ... အခန္း (၁)

ကၽြန္မ ခ်စ္ေသာ ေယာက်္ား တစ္ေယာက္သည္ ေဂးမွန္း သိလိုက္ရေသာ အခါတြင္ ကၽြန္မ ရင္ထဲ ေအာင့္ခနဲ နာသြားမိေလသည္ ... ။
ဟဲ့ ... နင့္ေကာင္က အပုန္းၾကီးေနာ္ ... နင္ကသာ ခ်စ္ေန ... ဟုိက ဘဲၾကီးနဲ႕ ... ။
ဟင့္အင္း ... မေျပာၾကပါနဲ႕ ... ကၽြန္မ သူ႕ကို သိပ္ခ်စ္တာ ... သူ ေဂးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနဦးေတာ့ ကၽြန္မ သူ႕ကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္ ... ။ ကၽြန္မ သူ႕ကို ရဖို႕ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ၾကိဳးစားခ်င္ပါတယ္ ... ။ သူ႕ေဘးမွာ သူ႕ဘဲၾကီး ရွိေစဦးေတာ့ ... သူ႕ကို ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္ပါတယ္ ... ။
ငယ္ငယ္ေလးတည္းက အရာရာကို မျဖစ္မေန ရေအာင္ ၾကိဳးစား တတ္တဲ့ ကၽြန္မ အတြက္ သူ႕ကို ရဖို႕ ၾကိဳးစားရတာ ထိုက္တန္တယ္လို႕ထင္မိပါတယ္ ... ။ ေနာက္ဆုံး ကၽြန္မ သူ႕ကို ဘယ္လို နည္းနဲ႕ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ရေအာင္ ၾကိဳးစားမယ္လို႕ ဆုံးျဖတ္လိုက္မိပါတယ္ ... ။

၁။
ကိုယ္ေနဟန္ထား ...

သူ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ကို စိတ္၀င္စားလာဖို႕အတြက္ ကိုယ္ေနဟန္ထားဆိုတာ သိပ္အေရးၾကီးတယ္လို႕ ကၽြန္မ ထင္ပါတယ္ ... ဟုတ္တယ္ေလ ... မိန္းမ မာယာ သဲကိုးျဖာ မဟုတ္လား ... သည္ေလာက္ေတာ့ အေပ်ာ့ပါ ... သူ႕ကို ႏွဴးဖို႕ ႏွပ္ဖို႕ ဆိုတာ ... အဲ ... ဒါေပမယ့္ သူက ေဂးဆိုေတာ့ကာ ... အာ ... အဲဒါေတြ မစဥ္းစားဘူးေလ ... အဓိကက သူ ေယာက်္ားစိတ္ ေပါက္လာဖို႕ပဲဆိုေတာ့ ... ။
သည္ေန႕ေတာ့ ကၽြန္မ သိပ္ပင္ပန္းသြားတာပါ ... ေမာ္ဒယ္ သင္တန္းဆိုတာကလည္း လမ္းကို အားမနာတမ္းကို ေလွ်ာက္ခိုင္းေတာ့တာပဲ ... ။ ကၽြန္မလမ္းေလွ်ာက္တာ မိန္းကေလးနဲ႕ မတူဘူးတဲ့ ... ။ အင္းေလ ... ငယ္ငယ္တည္းက အစ္ကိုေတြနဲ႕ပဲ ေနလာခဲ့ေတာ့လည္း ... ။
ဟဲ့ေကာင္မ ... ညည္းဖင္ကေတာ့ေလ ... သည္ေန႕အဖို႕ ထြက္ဦးမွာလား ... ။
သင္ေပးတဲ့ ဆရာက နည္းနည္းေတာ့ ပါးစပ္ၾကမ္းပါတယ္ ... ေၾကာက္ေတာ့ ေၾကာက္ရတယ္ေပ့ါေလ ... ။
ဟုတ္ဆရာ ... ခဏေနရင္ ထြက္ေတာ့မွာပါ ... ။
အယ္ ... အခုမွ ၾကည့္မိတယ္ ... ကၽြန္မဆိုတာကလည္း သည္ေလာက္ ကုန္းေနတာေတာင္ ဖင္က မထြက္ခ်င္ဘူး ... ။ ဟူး ... ရင္ေမာတယ္ေနာ္ ... ။
သူ႕အေရွ႕မွာ ေက်ာ့ေက်ာ့ေလး ေလွ်ာက္ျပဖို႕အတြက္ ကၽြန္မ လုိအပ္ေနပါျပီ ... ။ အစစ္နဲ႕ မျခားေအာင္ တူတဲ့ တင္တုကို ကၽြန္မ ေစ်းၾကီးေပး မ်က္စိမွိတ္ျပီး ၀ယ္ခ်လိုက္ပါတယ္ ... ။ အမေလး ... ငါ့ႏွယ္ ... သူမ်ား သိရင္ေတာ့ လင္တရူးလို႕ ေျပာၾကမွာ အေသအခ်ာပဲ ... ။
သည္ေန႕ေတာ့ cat walk ကို ေလ့က်င့္ရတာပါ ... ။ အိုး ... အဲ့ဒါက ေလွ်ာက္ရတာ ကၽြန္မအတြက္ သိပ္ကို ခပ္ခဲလြန္းပါတယ္ ... ။ ေပါင္ႏွစ္ခုက လိမ္ျပီးေတာ့ ပြတ္ေနရတာမ်ား မီးပြင့္မလားေတာင္ မွတ္ရတယ္ ... ။ ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ ကၽြန္မ စိတ္ေတာင္ ညစ္လာပါတယ္ ... ။
ဆရာ ... အဲ့လို မေလွ်ာက္လို႕ မရဘူးလားဟင္ ... ။
မေလွ်ာက္ခ်င္ရင္ ညည္းျပန္ေတာ့ ... ။
အြန္ ... သည္လိုေတာ့ မျဖစ္ေသးပါဘူးေလ ... ကိုယ့္မွာကလည္း ကိုယ့္အေတြးနဲ႕ကိုယ္ဆိုေတာ့ ... သည္းခံလိုက္ဦးေတာ့ မိ၀ါေရ ... ညည္းလည္း လင္ျမန္ျမန္ရမွပဲ ... ။
cat walk ဆိုေတာ့ ေၾကာင္ေလွ်ာက္ေပါ့ေနာ္ ... ။ ကၽြန္မျဖင့္ ေၾကာင္ေတြ အဲ့ေလာက္ ေပါင္ပြတ္ေလွ်ာက္တယ္ေတာ့ မထင္မိေပါင္ ... စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႕ တကယ့္ေၾကာင္ေတြ ေလွ်ာက္သလို ေလးဘက္သာ ကုန္းျပီး ေလွ်ာက္လိုက္ခ်င္ပါေတာ့တယ္ ... ။


သည္ေန႕မွ သည္စေပၚကိက ေၾကာင္လိုက္တာ ... ငါ့အနားပဲ လာေလွ်ာက္ျပေနတယ္ ... ဟူး ... ။ ကၽြန္ေတာ္ ထသြားေတာ့လည္း ကၽြန္ေတာ့္ေနာက္ ပါလာတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္ ကန္တင္းသြားေတာ့လည္း သူ မလွမ္းမကမ္းက ပါလာျပန္ေရာ ... ။ ဟူး ... ငါ့ႏွယ္ ... ငံျပာရည္ပုံး ေမွာက္ခံထိေတာ့မွာပဲ ... ။
ဒါနဲ႕ ထူးထူးျခားျခား သူ ေလွ်ာက္ေနတာက ဘယ္လိုပါလိမ့္ ... ပိုလီယုိျဖစ္လို႕မ်ား လိမ္ဖယ္လိမ္ဖယ္ ျဖစ္ေနတာလား ... ။
ကၽြန္ေတာ္နဲ႕သူ သိပ္ေတာ့ မခင္ပါဘူး ... တစ္ခန္းတည္း ဆိုေတာ့ သိေတာ့ သိတယ္ေပါ့ေလ ... ။ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို လွမ္းလွမ္းေတာ့ ရွုိးေနတယ္ ထင္တာပဲ ... ဟင့္အင္း ... သူ႕ကိုမွ မၾကိဳက္တာ ... ကၽြန္ေတာ့္မွာက ကၽြန္ေတာ့္ဘဲနဲ႕ပဲဟာကို ... ။ မမရယ္ ... ညီမကိုေတာ့ ခ်မ္းသာေပးပါလို႕ ေတာင္းပန္ရေတာ့မယ္ ထင္ပါ့ ... ။
သည္စေပၚဆိုတာကလည္း ပုလင္းကြဲမေၾကာက္ ဘာမေၾကာက္ ... ။ နံျပားခ်ည္း လွိမ့္ရိုက္လိုက္မွျဖင့္ မေကာင္းဘူး ရွိေတာ့မယ္ ... ။
ဟဲ့ ... နင္ ဘယ္သြားမလို႕လဲ ... ။
ဟုတ္တယ္ေလ ... ကၽြန္ေတာ္ အိမ္သာထဲ ၀င္တာေတာင္ သူ ပါလာေတာ့မလို႕ ... ။ အဲ့လို အသံ ခပ္ဆက္ဆက္ ေမးလိုက္မွ သူ တုံ႕သြားပါတယ္ ... ။
အဲ့ေတာ့္ ... ေယာက်္ားေလး အိမ္သာၾကီး ... ။
ကၽြန္ေတာ္ အိမ္သာက ထြက္လာေတာ့လည္း သူ ေယာင္လည္လည္နဲ႕ ... ။ အမွန္ဆို ထြက္သြားဖို႕ ေကာင္းေနျပီ ... ။
ဒါနဲ႕ နင္က သည္အိမ္သာနားမွာ ဘာလုပ္ေနတာလဲဟ ... ။
ဟုိေလ ... နင့္ကို ေမးစရာရွိလို႕ ... ။
ဘာေမးမွာလဲ ... ေမးေလ ... ။
ငါ သည္ေန႕ လမ္းေလွ်ာက္တာ ၾကည့္ေကာင္းလားလို႕ ... ။
ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခ်က္ရယ္လိုက္မိပါတယ္ ... ။
နင္ စိတ္ေတာ့ မဆိုးနဲ႕ေနာ္ ... ငါေလွ်ာက္ျပမယ္ ... ။


ဟယ္ ... အံ့ေရာ ... အံ့ေရာ ..... ။ ကၽြန္မ မ်က္စိေတြေတာင္ ကၽြန္မ မယုံႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္သြားပါတယ္ ... ။ cat walk ဆိုတာ အဲ့ဒါမွ အစစ္ပါပဲရွင္ ... ဖင္ တစ္လုံး တစ္လုံး ဆိုတာေလ ... ပလုံ ပလုံနဲ႕ကို ... ။ အိုး ... ကၽြန္မေတာင္ ၾကက္သီးထပါရဲ႕ ... ။
သုတ နင္အဲ့လို ေလွ်ာက္တတ္တယ္ ... ဟုတ္လား ... ။
ေၾသာ္ ... နင္ဆိုတာလည္း ေလွ်ာက္ျပေနတာေတာင္ မယုံဘူးလားဟ ... ။
ေအးေနာ္ ... ငါေတာင္ မေလွ်ာက္တတ္ဘူးဟယ္ ... ။
ကၽြန္မ သံသယေတာင္ ျဖစ္မိပါတယ္ ... ။ သူ အဲ့ေလာက္ ပြတ္ျပီး ေလွ်ာက္ေနရင္ သူ႕ ငယ္ပါေလး မပြန္းဘူးလားဆိုတာ ... ။ အယ္ ... ငါ ဘာေတြ စဥ္းစားေနမိပါလိမ့္ ... ။
၀ါျခည္ေထြးတို႕ေတာ့ ရွဳံးျပီ ... ။ ပက္ပက္စက္စက္ကို ရွုံးတာ ..... ။ မိန္းမ မာယာ သဲကိုးျဖာဆိုတာကလည္း တကယ္ေတာ့ အသုံးမ၀င္ပါလားေနာ္ ... ။
သည္အတိုင္း လက္ေလွ်ာ့လို႕ကေတာ့ ငါ့ေလာက္မိုက္တာ ရွိဦးပါ့မလား ... ။ မိ၀ါတို႕ ရာဇ၀င္မွာ လက္ေလွ်ာ့တယ္ဆိုတာ ရွိခဲ့ဖူးလို႕လား ... ။
အိုး ... သည္တစ္ခါမရရင္ ေနာက္တစ္ခါေပ့ါ ... ။
ဟဲ့ ... ဒါနဲ႕ ... နင့္တင္တုက တံဆိပ္သိပ္မေကာင္းဘူး .... နင့္ကို ဆိုင္က အင္ထုလိုက္ျပီ ထင္တယ္ ... ေနာက္တစ္ခါ ငါလိုက္၀ယ္ေပးမယ္ ... အကူအညီ လိုရင္ ေျပာေပါ့ဟာ ... ငါက အဲ့ဒါေတြဘက္မွာ ကၽြမ္းတယ္ေလ ... ကလပ္တက္ရင္ နင့္လိုပဲ ငါလည္း တပ္ရတာဟ ... ။
ဟယ္ဆိုတဲ့ အသံက ကၽြန္မ ပါးစပ္ကေတာင္ မထြက္ေတာ့ပါဘူး ... ။ ဒါေပမယ့္ ရင္ဘက္ထဲမွာေတာ့ ၾကားေနရတာ အက်ယ္ၾကီး ... ။
ခံေပဦးေတာ့ မိ၀ါေရေပါ့ ... ။ သည္တစ္ခါေတာ့ အကြက္ေျပာင္း လွုပ္ရွားရမယ္ထင္ပါ့ ... ။

ဆက္ပါဦးမည္ ... မင္းခန္႕ႏိုင္

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...