Monday, July 14, 2014

Request to the Straight Guy (1)


ပါးစပ္ကေန ဖြင့္ေျပာၿပီး ေပၚတင္ေတာင္းဆုိတာ ေတာ္ေတာ္ေလး ခက္ခဲတဲ့ ကိစၥပါ။
ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ သူက Straight လုိ႔ေျပာရမလား homo မဟုတ္တဲ့ ေယာကၤ်ားတစ္ေယာက္မုိ႔ပဲေပါ့။

သူ႔နာမည္က ေက်ာ္ေက်ာ္ တဲ့။ ကရင္လူမ်ဳိး အသားျဖဴျဖဴ ေဘာ္ဒီေတာင့္ေတာင့္ ရုပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္နဲ႔
သေဘာအလြန္ေကာင္း။ သူၾကင္နာတတ္ပုံက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ခ်စ္သူေတြ နီးပါးျဖစ္လုိ႔။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မေလးရွားႏုိင္ငံမွာ အလုပ္လုပ္ဖုိ႔ selection ၁၀ေယာက္ေရြးေတာ့ သူ႔ကုိစေတြ႔တာပါ။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ဖြဲ႔လုံးမွာ သူအေခ်ာဆုံး။ ကၽြန္ေတာ္ ျဗဴဟာေတြ စတင္ၿပီးခင္းရေတာ့တာေပါ့။
သူ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္ေနၿပီေလဗ်ာ။

မေလးမွာေနေတာ့ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ခန္းခ်င္း မတူပါဘူး။ အလုပ္ခ်ိန္ကလည္း ဆန္႔က်င္ဘက္။
သူေန႔ဆုိ ကၽြန္ေတာ္ည အဖြဲ႔ကြဲသြားတာေပါ့။ အလုပ္ အသြား အျပန္ ဂ်ဴတီခ်ိန္းခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔
ေတြ႔တဲ့ အခ်ိန္ပါ။ ၿပီးေတာ့ ရွားပါးလွေသာ တနဂၤေႏြေတြေပါ့။

ျဗဴဟာ(၁) သူမသိေအာင္ သူ႔အဝတ္ေတြခုိး ေလွ်ာ္ေပးတာ။ သူ႔အတြင္းခံေလးေတြ ခုိးၿပီးနမ္းခြင့္ရလုိ႔လည္း
ပါတာေပါ့ဗ်ာ။ သိသာတဲ့ တုန္႔ျပန္မႈက သူကလည္း night duty ဝင္ေနရတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သူခ်က္တဲ့
ဟင္းေလးေတြ သတ္သတ္ခြဲၿပီး ခ်န္ထားေပးတယ္။

အားလပ္ရက္ေတြဆုိ အတူတူေလွ်ာက္လည္ ျဖစ္ၾကတယ္။ ခက္တာက သူေကာကၽြန္ေတာ္ပါ ေစာ္အရမ္း
ၾကည္ေနၾကတာပဲ။ သူကေတာ့ စိတ္ဝင္စားတာေပါ့ ကၽြန္ေတာလည္း ဟန္ေဆာင္ရတာေပါ့။

ဒီလုိနဲ႔ ၁ ႏွစ္ေလာက္ ေနၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး သံေယာဇဥ္ ျဖစ္ေနၾကၿပီေလ။
သူ႔ဖက္က ရိပ္မိလာေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေလးေတြ ေရးၿပီးသူျမင္ေစမယ့္ ေနရာေလးေတြမွာ မသိမသာ
ထားေပးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကုိ သိပ္ခ်စ္တဲ့ အေၾကာင္းေလးေတြေပါ့ဗ်ာ။ တစ္ျခား သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း
ရိပ္မိေနၾကၿပီေလ။

တစ္ရက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အျပင္သြားေတာ့ သူ႔လက္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ကုိင္ၿပီး ေလွ်ာက္လည္ပါတယ္။ အဲဒီေန႔မွာပဲ
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကုိစၿပီး ဖြင့္ေျပာခဲ့ပါတယ္။ sex ကိစၥကုိ ေပၚတင္ေတာင္းဆုိခဲ့တာပါ။ သူကလက္ခံေပမယ့္
မလုပ္ေပးခဲ့ပါဘူး။ သူကကၽြန္ေတာ့ကုိ နားလည္ေပးခဲ့တာေတာ့ အျမတ္ေပါ့ဗ်ာ။
    "ဟား ဟား ဟား သားလတ္ရာ မင္းေလာက္ကေတာ့"
    "လာစမ္းပါ ေက်ာ္ေက်ာ္ရာ အဲဒီလုိမ်ဳိး ေတြ႔ခ်င္တာ"
အလုပ္ပိတ္ရက္ ညတစ္ည သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ နပမ္းလုံးေနတာပါ။ ေဆာ့ၾကတာေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္လက္ကုိ
သူကခ်ဳပ္တာေလ ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိ အတင္းနမ္းတာ။
    "ေအး မိလုိ႔ကေတာ့ သကုန္နမ္းပစ္မယ္ ဟင္း"
    "လုပ္စမ္းပါ ေပးနမ္းမယ္ မင္းရုန္းႏုိင္ေအာင္ရုန္း"
    "ဝုန္း" "ဒုန္း" "ဟား ဟား ဟား"
    "ဒီေလာက္ျဖစ္တာ ေတြ႔မယ္ ေက်ာ္ေက်ာ္စုတ္"
ကၽြန္ေတာ္ ပစ္မွတ္ေျပာင္းလုိက္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕လီးကုိ ကၽြန္ေတာ္ လုိက္ႏႈိက္ပါေတာ့တယ္။
    "လုပ္ေလ ဟား ဟား ဟား သားလတ္ ငေျပာ့"
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ နပန္းလုံးေနရာက ကၽြန္ေတာ္ သူ႔လီးကုိ ကုိင္မိပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ့ ဘဝမွာ အႏွစ္သက္ဆုံး
လီးေလးေပါ့။ တုတ္ခဲၿပီး အရမ္းလွတဲ့ လီးဗ်။ ေတာ္ေတာ္ေလး စြဲမက္စရာေကာင္းတယ္ ေခါင္းပုိင္းကၾကီးၿပီး
အရင္းပုိင္းက နဲနဲျပန္ေသးသြားတာေလ။

သူ႔လီးက နဲနဲေတာ့ တင္းေနတာ ေတြ႔ရပါတယ္။
    "ဟဲ ဟဲ မိၿပီကြ" ကၽြန္ေတာ္ မလႊတ္ေတာ့ဘူးေလ။
    "ဒီေလာက္ ကုိင္ထားရင္ ေတာ္ၿပီ ဒီမွာ ထလာၿပီ ငပဲက"
    "မရေတာ့ဘူး ေက်ာ္ရာ ငါ့ကုိ တစ္ငုံႏွစ္ငုံေတာ့ ေပးပါ"
ကၽြန္ေတာ့ အသက္ရွဴသံေတြ ျပင္းေနပါၿပီ မ်က္ႏွာ ငယ္ေလးနဲ႔ ေပါ့
    "သားလတ္ရာ မင္းသိကၡာ က်မွာစုိးလုိ႔ ပါကြာေနာ္"
    "လုပ္ပါ ေက်ာ္ရာ ငါအရမ္းဒုကၡ ေရာက္ေနၿပီကြာ လုပ္ပါကြာ ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္
တစ္ငုံႏွစ္ငုံထဲပါကြာ ေနာ္ ေက်ာ္ ေနာ္"
    "ဟင္းးး လုပ္ကြာ ျမန္ျမန္ ခနပဲေနာ္ သားလတ္"

ဆက္ရန္
Lamin Lay

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...