Friday, July 18, 2014

Request to the Straight Guy (2)

သူ႔လီးက နဲနဲေတာ့ တင္းေနတာ ေတြ႔ရပါတယ္။
    "ဟဲ ဟဲ မိၿပီကြ" ကၽြန္ေတာ္ မလႊတ္ေတာ့ဘူးေလ။
    "ဒီေလာက္ ကုိင္ထားရင္ ေတာ္ၿပီ ဒီမွာ ထလာၿပီ ငပဲက"
    "မရေတာ့ဘူး ေက်ာ္ရာ ငါ့ကုိ တစ္ငုံႏွစ္ငုံေတာ့ ေပးပါ"
ကၽြန္ေတာ့ အသက္ရွဴသံေတြ ျပင္းေနပါၿပီ မ်က္ႏွာ ငယ္ေလးနဲ႔ ေပါ့
    "သားလတ္ရာ မင္းသိကၡာ က်မွာစုိးလုိ႔ ပါကြာေနာ္"
    "လုပ္ပါ ေက်ာ္ရာ ငါအရမ္းဒုကၡ ေရာက္ေနၿပီကြာ လုပ္ပါကြာ ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္
တစ္ငုံႏွစ္ငုံထဲပါကြာ ေနာ္ ေက်ာ္ ေနာ္"
    "ဟင္းးး လုပ္ကြာ ျမန္ျမန္ ခနပဲေနာ္ သားလတ္"

----------------------------------------------------------------------------------------
အပုိင္း(၂)

ကၽြန္ေတာ္ စကားျပန္မေျပာေတာ့ပါဘူး။ သူ႔ပုဆုိးစကုိ ဆြဲခၽြတ္လုိက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္နဲ႔သူ
ေရခ်ဳိးတုိင္း ေတြ႔ေနရတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာ သူ႔ရဲ႕လီးေလးကုိ အာသာငမ္းငမ္း
ငုံထားလုိက္မိပါေတာ့တယ္။

သူျငိမ္ျငိမ္ေလး ေနေနပါတယ္။ သူ႔လီးၾကီးက ပါးစပ္နဲ႔ ျပည့္ေနတာေတာင္ အိအိေလးပဲ
ရွိေသးတယ္။ ေကာင္းလုိက္တဲ့ လီးေလး ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္တာပဲ။
    "အု အု အြတ္"
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔လီးကုိ ငတ္ငတ္ျပတ္ျပတ္နဲ႔ စစုတ္ေနပါၿပီ။
    "ေတာ္ေတာ့ သားငတ္ လငတ္ ဟုိေကာင္ေတြ တက္လာလိမ့္မယ္ ဖယ္ေတာ့"
သူက အတင္းဖယ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း လုံးဝ မထုတ္ဘူး သူ႔လက္ကုိ အတင္ဖိထားၿပီး
သူ႔လီးကုိ ဆက္စုပ္ေနတယ္။ သူ႔လီးထိပ္ဆီက ငံက်ိက်ိ ခ်ဳိတုိတုိ အေရၾကည္ေလးေတြ
ကၽြန္ေတာ္ခံစားေနရၿပီ။ သူအတင္းရုန္းၿပီး ထေျပးသြားတယ္။
    "လာေအာက္ဆင္းမယ္ ဟုိေကာင္ေတြ ဝုိင္းေကာင္းေနၿပီ"
    "သြားဘူးကြာ"
ကၽြန္ေတာ္ ႏွဳတ္ခမ္းကုိစူထား လုိက္တယ္။
    "ဟား ဟား ႏွဳတ္ခမ္းကေထာ္ရတဲ့ ၾကားထဲ လက္ကုန္ၾကည့္ေကာင္းေဟ့ ဟား ဟား ဟား"
    "ၿဗဲ....." ကၽြန္ေတာ္ အာၿဖဲေအာ္ၿပီး ေျပာင္ျပလုိက္တယ္။
ေက်ာ္က သူ႔ပုဆုိးကုိျပင္ဝတ္တာ ရုိးရုိးမဝတ္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ျမင္သာေအာင္ ပုဆုိးကုိ ျဖန္႔ထားေတာ့
သူ႔လီးၾကီးက အေျမွာင္းလုိက္ၾကီး ထင္းေနတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဝုန္းခနဲ႔ ထလုိက္ေတာ့ သူေအာက္ထပ္ကုိ
ဆင္းေျပးေတာ့တာပဲ။
    "ဟား ဟား ဟား ဟား"
ေအာက္ထပ္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဖဲရုိက္ေနၾကတယ္ေလ။
    "ေဟ့ ဟုိလင္မယားေတြ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ေဟ့"
အကုိတစ္ေယာက္က လွမ္းေနာက္ေတာ့ သူ႔မ်က္ႏွာစပ္ၿဖဲၿဖဲနဲ႔။ တကယ္ေတာ့ သူက အဲ့လုိစခံရတာ
မၾကိဳက္ဘူးေလ။ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ သူ႔ရဲ႕ ပထမဆုံး ေပးကမ္းမွဳကုိ ရျခင္းေပါ့ဗ်ာ။


** အႏုိင္ယူေနခဲ့လည္းကြယ္~~ၾကည္ျဖဴစြာ~~ၾကင္နာတဲ့သူ~~ျဖဴစင္တဲ့~~ႏွလုံးသားနဲ႔
 ခြင့္လႊတ္သူေလး~~~~ **
    "ေလာင္းရေတာ့မလား"
သီခ်င္း တေအးေအးနဲ႔ လီးတန္းလန္းနဲ႔ ေရခ်ဳိးခန္း အုတ္ေဘာင္ေပၚကေနသူက ေရေလာင္းေပး
ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ငုတ္တုတ္ထုိင္ၿပီး အဝတ္ေတြဖြတ္ေနတယ္ေလ naked ေတြေပါ့။
    "ေအး တခြက္ပဲေလာင္း"
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားလပ္ရက္ေတြမွာ အဲဒီလုိပဲ အတူတူအဝတ္ေလွ်ာ္ၾကတယ္ေလ။ သူဆုိတဲ့
သီးခ်င္းက ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေကာက္တုိင္းသူေစာင္းဆုိေလ့ရွိတဲ့ ရင္ဂုိ သီခ်င္းေလးပါ။
    "အထဲက ေကာင္ေတြ မၿပီးေသးဘူးလားေဟ့ ဒီမွာ ငါတုိ႔ ေလွ်ာ္ရအုံးမယ္
အဲဒီမွာ အၾကည္ဆုိက္မေနနဲ႔"
    "ၿပီးေတာ့မယ္ဗ်ဳိး ေနာက္တစ္နာရီေလာက္ဆုိ ဟီးဟီး"
အျပင္က သူငယ္ခ်င္းေတြ လွမ္းေနာက္တာကုိ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေအာ္ေနတုန္း ပူခနဲ ျဖစ္သြားသလုိ
    "ျဗန္းးးးးးး ဘတ္ဘတ္ ဘလတ္"
    "ဟာ သားေက်ာ္ ေသာက္က်င့္ယုတ္"
    "ဟား ဟား ဟား သားလတ္ ဟား ဟား ဟား"
သူ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေသးနဲ႔ ပန္းခ်တာပါ။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေရေတြနဲ႔ ေလာင္းခ်လုိက္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ခြက္တစ္ခုယူၿပီး သူ႔ကုိ ေရနဲ႔ ခြက္ေစာင္းခုပ္ပလုိက္တယ္။ တဝုန္းဝုန္းနဲ႔ေပါ့ဗ်ာ။
ခဏေနေတာ့ "ေဟ့ တံခါးဖြင့္အုံး ငါလည္းခ်ဳိးအုံးမယ္" ကုိဦးေရာက္လာတာပါ။

တံခါးဖြင့္ေပးလုိက္တာနဲ႔ ဝင္လာၿပီးခါးက တဘက္ကုိခၽြတ္ အခန္းတံခါးေပၚတင္လုိက္တယ္။ ၃ေယာက္လုံး
လီးတန္းလန္းေတြနဲ႔ေလ။
    "ကဲ ကဲ စမယ္ သားေက်ာ္နဲ႔ သားလတ္"
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လီးေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ၾကတာပါ။ ကုိဦးက လီးထိပ္ၾကီးကေျပာတင္းေနလုိ႔ သူ႔ကုိ ေျပာင္ၾကီးလုိ႔
ေခၚပါတယ္။ သားေက်ာ္ကုိေတာ့ လီးၾကီးလုိ႔ ေက်ာ္ေက်ာ္ျမင္းတဲ့။ ကၽြန္ေတာ့္ကုိေတာ့ ေတာင္တန္းတဲ့ ခိခိ။
ခ်စ္လြန္းလုိ႔ ေက်ာ္ေက်ာ္ကုိ ကၽြန္ေတာ္က သားေက်ာ္ေခၚေတာ့ က်န္တဲ့သူေတြပါ သားေက်ာ္လုိ႔
လုိက္ေခၚၾကတာေလ။

တခုေသာ တနဂၤေႏြေန႔ေပါ့ဗ်ာ လကုန္ၿပီးစဆုိေတာ့ တခ်ဳိ႕ေတြက ေငြသြားလႊဲ SHOPPING ထြတ္နဲ႔ အိမ္မွာ
သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အျပင္ တျခား ၂ေယာက္ေလာက္ပဲရွိတယ္။ မုိးေတြရြာေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ အိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္း
    "သားလတ္ သားလတ္ သားလတ္ လာအုံး"
သူလာေခၚတာနဲ႔ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ေအာက္ထပ္ကုိ ဆင္းလာတာ။ ဟာဒီေန႔အိမ္မွာ လူေတြမရွိဘူးပဲ
အဲဒီအေတြးဝင္တာနဲ႔ လူကလန္းသြားတယ္
    "ဘာလဲလုိ႔ သားေက်ာ္"
သူက ၂ ေယာက္ထုိင္ဆုိဖာေပၚမွာ ပက္လက္လွန္အိပ္လုိက္တယ္။ အသားျဖဴတာကုိ စြတ္က်ယ္ အနီနဲ႔
ပုဆုိး အျပာရင့္ေလး ဝတ္ထားေတာ့ သူကထင္းေနတာပဲ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း တင္းေနပါၿပီ။
    "ပ်င္းလုိ႔ ဟုိေကာင္ေတြလဲ အိပ္ကုန္ၿပီ"
    "အဲဒါဆုိ ဟုိေလ သားေက်ာ္ ေနာ္"
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔နားကပ္ထုိင္လုိက္ၿပီး သူ႔လီးကုိလွမ္းၾကည့္ေတာ့
    "မင္းငါေျပာတာလုပ္မလား အဲဒါဆုိ"
    "ေအးေျပာ ဘာလုပ္ရမလဲ"
သူကၽြန္ေတာ့္ကုိ မဟုတ္တာမလုပ္ခုိင္းဘူးဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္ေလ
    "ေနာက္ေဖး တံခါးသြားပိတ္"
ကၽြန္ေတာ္ အျမန္ေျပးပိတ္ၿပီး ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ သူ႔နံေဘးမွာ ထုိင္လုိက္ၿပီး သူ႔ပုဆုိးစေလးဆြဲခၽြတ္လုိက္ပါတယ္။
ေတြ႔ပါၿပီ လေမႊးေလးေတြ ေျပာင္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာ ေခါင္းခပ္ၾကီးၾကီး ေတာ္ဝင္လီးၾကီးက သူ႔ေပါင္တံ
ျပည့္ျပည့္ၾကီးေတြၾကားမွာ အလ်ားလုိက္ၾကီးအိပ္စက္ေနတယ္။

အရင္ဆုံးအားရေအာင္ နမ္းပစ္လုိက္တယ္။ လေမႊးေတြ ရိတ္ထားတဲ့ ဆီးခုံးၾကမ္းၾကမ္းေလးကုိ ကၽြန္ေတာ့္
ပါးေတြနဲ႔ပြတ္လုိက္ၿပီး သူ႔ေပါင္ျခံေလးထဲကုိ လွ်ာေလးနဲ႔ ထုိးကလိလုိက္တယ္။ လဥျဖဴတြန္႔တြန္႔ေလးေတြကုိ
တခါထဲအကုန္လုံး ငုံစုပ္လုိက္တယ္။ သူ႔ဖြားဖက္ေတာ္ၾကီးက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ အသိအမွတ္ျပဳၿပီး ေခါင္းေထာင္
ၾကည့္လာပါၿပီ။ အားကစားလုိက္စားထားတဲ့ သူ႔ေပါင္လုံးတင္းတင္းၾကီးကုိကုိင္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္စၿပီး
လီးၾကီးကုိငုံလုိက္ပါတယ္။ ေခါင္းေစာင္းေစာင္းနဲ႔ လုံးဝုိင္းေနတဲ့ အသားထစ္ဒစ္ၾကီးက ခ်ဳိျမေနပါၿပီ။
ႏွဳတ္ခမ္းကြဲေလးမွာ အေရၾကည္ေလးေတြ စို႔ေနလုိ႔ပါ။ သူ႔မ်က္လုံးေလးေတြ မွိတ္ၿပီး တိတ္ဆိတ္စြာ
ဇိမ္ခံေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေလမခုိေအာင္ လွ်ာနဲ႔ဖိကပ္ၿပီး ခပ္ျမန္ျမန္ေလး စုပ္ေပးေတာ့ သူ႔ဒူးေခါင္းေတြ
တင္းထားလုိက္တာ ေတြ႔ရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပုိၿပီးအားရွိလာကာ အျမန္ေလးမွဳတ္ေပးပါတယ္။ ပါးစပ္ထဲက
ဒစ္ၾကီးရဲ႕ ႏွုတ္ခမ္းသားေတြကုိလည္း လွ်ာေလးနဲ႔ထုိၿပီးကလိေပးတယ္
    "ေတာ္ၿပီ ရၿပီ သားလတ္"
    "ဟာ ဘာလုိ႔လည္း သားေက်ာ္"
    "ငါေရခ်ဳိးခန္းထဲမွာ သြားထုလုိက္ေတာ့မယ္ ရၿပီ"
    "မလုပ္ပါနဲ႔ကြာ ဒီမွာပဲလုပ္လုိက္ပါေနာ္ သားေက်ာ္ ငါပါးစပ္နဲ႔ ခံထားပါ့မယ္ေနာ္ သားေက်ာ္ေနာ္"
    "ေအးကြာ မင္းသေဘာပဲ"
သူေျပာၿပီးတာနဲ႔ သူ႔လီးကုိသူစကုိင္ၿပီး ထုပါေတာ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ႔လီးထိပ္ကေလးကုိ ပါးစပ္နဲ႔
ေတ့ထားၿပီးေစာင့္ေနပါတယ္။ သူေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ေျဖာင့္စင္းၿပီးေတာင့္ထားၿပီး ထုေနပါတယ္။
သူဂြင္းထုသံေလးေတြက ကၽြန္ေတာ့္နားထဲမွာ စိမ့္စမ္းေရသံလုိ ေအးျမၿပီး ႏွစ္လုိဖြယ္ေကာင္း လွပါတယ္ဗ်ာ။
    "အားးးးးး စစ္းးးးးးးး"
ဆုိတဲ့ အသံတုိးေလးနဲ႔ အတူ ပူေႏြးခ်ဳိျမ ေမႊးအီေနေသာ သူ႔ရဲ႕သုတ္ေရေတြ ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္ထဲကုိ စူးရွစြာ
တုိးဝင္လာပါတယ္။ ျပန္ထြက္ၾကမွာစုိးလုိ႔ သူ႔လီးထိပ္ကေလးကုိ ပါးစပ္နဲ႔ ငုံၿပီးစိထားေပးလုိက္ပါတယ္။
အလုိေလး ဒီေလာက္ေခ်ာေမာေတာင့္ေျဖာင့္ေသာ ေယာကၤ်ားတစ္ေယက္ရဲ႕ သုတ္ေရကုိ ကၽြန္ေတာ့္
ပါးစပ္ထဲ ငုံထားခြင့္ရတာ အံမခန္းပဲ။ ။

ဆက္လက္ အားေပးပါအုံးးးးးးးး
Lamin Lay

No comments:

Post a Comment

အခ်စ္တစ္ခု ျပယုဂ္တစ္ခု

“......................”  သားၾကီးဆီမွ ၾကားလုိက္ရေသာ နာမည္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္ခဲ သြားသည္။အဆုံးမရွိေသာတြင္းနက္ၾကီးထဲသို႔ ျပဳတ္က်...